Rockové legendy - Uriah Heep
URIAH HEEP
Každý, kdo se systematičtěji věnuje poslechu a dění v oblasti hard & heavy (a rocku vůbec), se časem propracuje do "prehistorického" období konce šedesátých a začátku sedmdesátých let, kdy vznikala základní a dá se říci, dodnes platná - pravidla tvrdé hry.
Na první průzkumné mise Who, Iron Butterfly, Yardbirds a dalších "tvrdě-rockových" pionýrů navázali, spolu s Deep Purple, Black Sabbath, Led Zeppelin atd. i Uriah Heep. Do pomyslné hardrockové pyramidy byly jmenovanými zasunuty první mohutné základové kvádry. Ten sabbatovský byl z temné, masivní, hrubě tesané žuly, zeppelinovský prorůstal břečtanem rhythm & blues i folku, párplovský vrásnilo kování v podobě dějinných riffů. No a nablýskaný uriášovský byl zdoben elegantními melodickými křivkami, vrstvami vokálů a pompou. Každý je navždy nedílnou součástí rockové historie.
Z uvedených souborů jsou Uriah Heep hudebním tiskem nejméně zmapováni. A přitom je mezi svými zásadními inspiracemi uváděli mj. průkopníci NWOBHM (Nové vlny britského heavy metalu) Iron Maiden i slovutní Queen. Monumentálně vystavěná balada July Morning je hudebními publicisty právem řazena k opusům velikosti Child In Time, či Stairway To Heaven, geniálně zapamatovatelná refrénovka Lady In Black v našich končinách doslova zlidověla a žije takříkajíc svým vlastní životem. Kdo z pohlavně aktivních teenagerů nelákal před čtvrtstoletím k nemravnostem dívčinu svého srdce při tónech ploužáku PARK - propadl ze sextaktiky a nic si (právem) neužil, no a kdo nenadskakoval v unifikovaných botaskách na mládežnických čajích při Easy Livin, snad ani tehdy společensky neexistoval.
JAKO TO VŠECHNO ZAČALO
Začněme naši story pěkně od počátku a přenesme se do konce šedesátých let. Typický styl a sound Uriah Heep totiž vznikal souběžně ve dvou různých a přitom proplétajících se liniích. Jednu z nich reprezentoval Ken Hensley v souborech Gods (Head Machine) a Toe Fat, druhou pak Box s Byronem ve Spice.
Gods (Head Machine) ministory. Kapelu GODS založil v roce 1965 kytarista Mick Taylor (ano ten z Rolling Stones), velký to bluesový fanoušek Johna Mayalla (však si taky v roce 1967 splnil sen a stal se členem jeho Bluesbreakers). Pro naše téma je důležité, že krátce předtím do Gods přichází klávesák a zpěvák Ken Hensley a po Taylorově odchodu předělává soubor k obrazu svému. V sestavě se vedle něj objevuje kytarista Joe Konas a bicmen Lee Kerslake, na místě baskytaristů se střídá další pozdější kolega z uriášů Paul Newton a slavný Greg Lake (King Crimson, EL&P, ...), načež se před nahráváním debutu vrací původní John Glass***** (mj. Jethro Tull). Pěkné defilé známých jmen, což? Hensleyho honosný kompoziční rukopis, masivní hammondy, sametový hlas - přecházející ve vyšších polohách takřka ve falzet, plus doprovodné vícehlasy - to vše již v éře Gods spoludefinovalo muzikantsky načančený styl, později tak typický pro Uriah Heep. Gods nahráli dvě alba: výtečné Genesis (1968) a o něco méně progresivní To Samuel A Son (1969). V prosinci 1969 bylo připraveno i třetí Orgasm, to však vyšlo až v roce 1970, avšak pod hlavičkou fiktivního souboru s názvem Head Machine, kdy se muzikanti z Gods ukrývali pod humornými pseudonymy typu Ken Leslie apod.. Zvukově poměrně syrový, klávesově orientovaný kousek.
Toe Fat ministory. V červnu 1969 odchází jádro Gods (Hensley, Kerslake, Glass*****) do Cliff Bennett Bandu, později přejmenovanému na Toe Fat. Existují dvě alba: Toe Fat (1970) a Two (1970). Ken Hensley zde překvapivě vystupuje pouze v roli doprovodného muzikanta, až na výjimky nezpívá ani neskládá, proto není tato etapa pro "uriahopology" až tak důležitá.
Spice (Stalkers)ministory. Zrod druhé pre-uriášovské větve nese datum 1965. Tehdy zakládá Mick Box kapelu Stalkers, hrající na školních plesech převzatý rhythm & bluesový repertoár. V roce 1966 se připojuje zpěvák David Garrick, uměleckým jménem David Byron. V roce 1968 se Box s Byronem rozhodují zprofesionalizovat, zakládají Spice. Z Gods přechází basista Paul Newton, jehož otec v prvních měsících skupinu finančně podpoří. Ozdobou soundu Spice byl jak rockový tenor Davida Byrona, tak i melodická, s pedálem wah-wah nerozlučně spjatá, kytara Micka Boxe. Stylově se Spice pohybovali v oblasti raného hardrocku, nepříliš vzdáleného od tehdejších Deep Purple a částečně i ve formátu bílého blues. Mick Box přiznává, že k myšlence přidat klávesy ho inspirovali Vanilla Fudge, jejichž sound byl na kombinaci hammondek s elektrickou kytarou postaven. Krátká epizoda z klávesákem Colinem Woodem (ex Siren) skončila příchodem Kennetha Hensleye, jehož do Spice přivedl starý kumpán z Gods - Paul Newton. Archivy hovoří o zhruba desítce songů Spice. Větší část najdou encyklopedisté na výběrovce Lansdowne Tapes, dva pak na reprezentativním 4CD boxu A Time Of Relevation.
SMĚLÉ VYKROČENÍ
Historka o původu jména URIAH HEEP je dostatečně známa, takže jenom ve zkratce. Producent SPICE - GERRY BRON zahlédl v londýnském metru plakát, zvoucí na divadelní adaptaci románu CHARLESe DICKENSe - DAVID COPPERFIELD, kde se skvělo i jméno jedné z postav - URIAH HEEP. S nápadem na nový název kapely přišel druhý den do studia a po menší diskusi byl jeho návrh členy SPICE přijat. Zakládajícími členy UH se tak stali kytarista Mick Box, zpěvák David Byron, klávesák Ken Hensley, basák PAUL NEWTON a drummer ALEX NAPIER.
První album URIAH HEEP - ... VERY 'EAVY ... VERY 'UMBLE (únor 1970) otevírá výrazný Boxův riff songu GYPSY. Hodně recenzentů přirovnává masivní hardrockový styl a sound raných uriášů k zeppelinům - ovšem to jsou, dle mého názoru, spíše náhodné letmé doteky, než zřetelnější paralela. Jednak BOX pracuje s kytarou naprosto jinak než PAGE a navíc u URIAH HEEP hrají významnou roli hammondy a doprovodné vokály - což tehdy LED ZEPP. vůbec neprovozovali! Navíc občasný bluesový akcent má v hardrocku URIAH HEEP roli koření, zatímco u zeppelinů je to kmenová součást jejich stylu. Perličkou je, že ani jednu skladbu debutu nesložil KEN HENSLEY! BOX s BYRONEM zřejmě měli, v době jeho příchodu do kapely, již repertoár hotov. Jeho vklad - zejména aranžérský - je přesto slyšet z každé noty.
Ještě poznámka na okraj. V průběhu nahrávání alba odchází NAPIER a ve dvou skladbách jej proto nahrazuje studiový muzikant NIGEL OLLIE OLSSON, vypůjčený z doprovodného bandu ELTONA JOHNA, ke kterému se záhy a nadlouho vrátil. NIGEL OLSSON je dodnes mimochodem aktivním muzikantem a producentem, se svou grupou NIGEL OLSSON'S DRUM ORCHESTRA & CHORUS nahrál několik alb a v roce 1997 realizoval svůj bombastický projekt GUITAR ORCHESTRA, za účasti RAY FENWICKA, TIMA RENWICKA a dalších.
V říjnu 1970 vychází druhý albový kousek - SALISBURY. Na první, písničkové straně alba dominují již zmíněné perly, "unplugged song" LADY IN BLACK, zpívaná HENSLEYem a pavučinově průzvučná balada THE PARK. Takřka celé béčko zabírá titulní, 17-ti minutový opus, kdy se URIAH HEEP, za doprovodu 22-ti členného orchestru, pokusili realizovat fúzi rocku s klasikou. Rozhodně se jim pokus vyvedl lépe než párplům. Oproti úderné jedničce působí dvojka zvolněněji, košatěji.
Jako hráč na bicí nástroje se na SALISBURY objevuje KEITH BAKER (ex BAKERLOO, MAY BLITZ, GRAHAM BOND ORGANIZATION, JOINT, DADDY, SUPERTRAMP), ovšem záhy odchází do muzikantského ústraní, z něhož jej počátkem 90' na čas vyvádí PAUL NEWTON, jenž ho pozval k účinkování ve své klubové kapele OFF THE CUFF.
Vsunuji málo známou "WEED special story". KEN HENSLEY si v březnu 1971, tedy v období mezi SALISBURY a LOOK AT YOURSELF, odskočil (dá se říci, že inkognito - na přebalu LP nebyly žádné údaje o jeho účasti) zahrát a zapět s partou německých muzikantů, fungujících dříve, či později v kapelách jako VIRUS, AMON DUUL II, LUCIFER'S FRIEND, ATLANTIS a RATTLES. Výsledkem bylo album WEED ...! Chutný hardrock, zdobený krautrockem - německou to zakouřenou specialitkou a plněný mohutnými hammondami, zdvojenými kytarami a KENovým vokálem.
VRCHOL
Vraťme se k URIAH HEEP. Třetí studiovka LOOK AT YOURSELF (listopad 1971) ukazuje již potenciál URIAH HEEP v plné síle. Album je rámováno hard'n'rollovými peckami, dominuje našlápnutý, mohutně vrstvený sound, střídání temp i nálad, zní hymnický majestát JULY MORNING i kompozičně a muzikantsky náročná dvojkombinace TEARS IN MY EYES / SHADOWS OF GRIEFF. Gigantický hardrock par excelence - jeden ze tří UH vrcholů. Pokračuje střídání u perkusí - na trojce hraje IAIN CLARK (ex CRESSIDA). Perličkou je účast MANFREDA MANNA s jeho mini moogem v JULY MORNING a exhibice perkusistů z afrorockové OSIBISY ve finálovém free odvazu otevíráku LOOK AT YOURSELF.
Na podzimním turné roku 1971 odchází překvapivě PAUL NEWTON, kterého na čtyři měsíce nahrazuje MARK CLARKE (COLOSSEUM) a později i IAIN CLARK, na jehož místo přichází LEE KERSLAKE, dávný to spoluhráč K.HENSLEYe z GODS. Problémy s rytmickou sekcí na čas končí angažováním GARYho THAINa (KEEF HARTLEY BAND).
IAIN CLARK dnes učí hru na bicí, MARK CLARKE patří k oporám jazzrockového kolosu COLOSSEUM, mezitím se objevuje jako kmenový člen, nebo host na spoustě alb různých interpretů (mj. KEN HENSLEY, TEMPEST, RAINBOW, BILLY SQUIER, BLACK ROSE, MICHAELBOLTON, URGENT, IAN HUNTER, MOUNTAIN).
Přechod z osmi na šestnáct stop využili URIAH HEEP na DEMONS AND WIZARDS (květen 1972) dokonale. Již tak skvělé background vokály jsou rozehrány do úchvatných podob, ve forte pasážích se vrší kytary i celé plástve hammondů, pianissima zdobí vyhrávky dvanactistrunných dřev i honosného grand piana. Právě toto dílo dokonale reprezentuje a definuje pojem pompézní rock. Hity zastupuje na čtyřce pádivá odpichovka EASY LIVIN, gradujícím vrcholem je pak závěrečná dvojkompozice PARADISE/ THE SPELL s libozvučně vazbeným kytarovým duo-partem MICKA a KENA.
Bezprostředně po sérii letních Open Air vystoupení v Evropě i zámoří vstupují URIAH HEEP na podzim roku 1972 do studia, aby pod pracovním názvem "pátek třináctého" zahájili práce na pátém albu a KEN si mohl konečně vyzkoušet vlastního mini-mooga. MAGICIAN'S BIRTHDAY (listopad 1972) měl být původně, podle slov HENSLEYho, koncepční kus. Ostatní členové kapely i zavedený uriášovský producent GERRY BRON však byli - dle mého názoru ke škodě věci - proti. Pětku s fantasy přebalem, opět od ROGERa DEANa, rozjíždí pateticky vypjatá SUNRISE, následuje sada standardních rockáren, prokládaných sladce tesknými baladami, závěr patří třídilné titulní kompozici, v jejíž instrumentální části si hoši, zejména MICK a LEE, dosyta zablbli. Zejména tato skladba udržuje pravověrný uriášovský stylový azimut, takřka polovina skladeb je totiž stahována středním AOR (Adult Oriented Rock = rock pro dospělé) proudem a kapela tak zbytečně tlumí svůj razantní hardrockový potenciál.
Parádní náladu následného světového turné skvěle zachycuje výpravné URIAH HEEP LIVE dvojalbum, vydané v květnu 1973. Vedle párplovského MADE IN JAPAN patří k tomu nej, co bylo v oblasti hardrocku naživo nahráno v první polovině 70.let.
V květnu 1973 vydává KEN HENSLEY svůj baladický sólový debut PROUD WORDS AND DUSTY SHELF, na kterém mu z kapely vypomohli GARY THAIN a LEE KERSLAKE.
Je přímo neuvěřitelné, že již 7.srpna 1973 vychází další studiové album, SWEET FREEDOM, dle mínění mnohých fans jedno ze tří nejlepších alb URIAH HEEP vůbec! Změna studia, obměna soundu, návrat k hutnému bombastickému stylu a hardrockovým kořenům - to jsou základní atributy sedmičky. Co skladba, to rockový obelisk. MELODY MAKER označuje toto období za vrcholné v kariéře URIAH HEEP a autoři "The Metal Bible", Roland Roesmer a Hubert Wattenbach, umístili do své TOP 100 všech dob hned čtyři alba (3.,4.,5.,7.) URIAH HEEP!
DOLŮ, NAHORU, DOLŮ, ..
Podle všech prognóz měl následovat poslední krůček, stvrzující světovou extraligu formace - veleturné po USA. Osud tomu však chtěl jinak, série onemocnění pobořila plány na dobytí Ameriky a tak se URIAH HEEP vracejí do Evropy, ke svým věrným, aspoň s novou supervýkonnou aparaturou.
V kapele, přesunuté do mnichovských studií, dochází k četným názorovým třenicím, BYRON chlastá své šampáňo kokteily jako o závod, THAIN chce být slyšet silněji, HENSLEY se stále více věnuje své druhé sólovce a BOX to sám s LEEM nevytrhne. Hektická atmosféra se přenáší do nahrávek nového alba, vydaného v červnu 1974. Úvodní, titulní balada WONDERWORLD je sice vrcholně majestátním kouskem, pak už to však jede šupem dolů. Skladby zní sice povědomě, nemají však kompoziční eleganci a sílu svých předchůdců, jsou melodicky kostrbaté a aranžérsky křečovité, tak jako nakonec i tehdejší muzikantský projev kapely (ta se nakonec vyskytuje ve studiu na etapy), vše zvýrazňuje neuvěřitelně špatný zvuk a mix (o to větší díky za remasterovanou verzi z roku 1996 která napravuje co se dá). První výraznější zklamání.
Turné, přestože hojně navštěvované a úspěšné, odhalilo pokračující drogový rozklad GARYHO THAINA, jenž vyvrcholil jeho pádem z pódia v Dallasu. Do sestavy se tento talentovaný muzikant již nevrátil, jeho životní pouť pak skončila 8. prosince 1975, ve věku pouhých 27 let.
Mezitím, v dubnu 1975, pod názvem EAGER TO PLEASE vydává KEN HENSLEY své druhé album . Opět se jedná o baladicky a hymnicky laděnou kolekci písní. Starý přítel MARK CLARKE, plus BUGS PEMBERTON tvoří rytmickou sekci, B.J.COLE hostuje se svou slavnou steel kytarou.
Jako posila pro nahrávání RETURN TO FANTASY (červen 1975) byl přijat JOHN WETTON, starý to harcovník z FAMILY a KING CRIMSON. Poslech, v pořadí již devátého, opusu URIAH HEEP prozrazuje, že KEN HENSLEY znovu převzal otěže pevněji do svých rukou. Jeho klávesy i kompoziční rukopis dominují. Návrat slaví i typické uriášovské chóry. Pozorný rocker však registruje pokračující odklon od hardrockového formátu, směrem k zaoblenému rockovému mainstramu.
Následující HIGH AND MIGHTY (květen 76) je posledním albem s DAVIDEM BYRONEM a současně jedním z nejslabších. Panika způsobená nástupem punku postihla i tým URIAH HEEP. Propad se konal na všech frontách, kapela zní místy jako karikatura sebe sama a nepovedená produkce GERRYHO BRONA doslova zahnala její styl/sound někam mimo rock. Dnes se dá poslouchat víceméně z piety a nostalgie.
Poslední kapkou, s níž přetekla trpělivost zbytku kapely se zdevastovaným alkoholikem BYRONEM, bylo vystoupení 25. června 1976 ve španělském Bilbau, kdy DAVID zapoměl text a urážel publikum. Hudební tisk měl senzaci prvního řádu. URIAH HEEP bez BYRONA?! Co bude dál? Konec? Ke všemu odchází (k ROXY MUSIC) JOHN WETTON. Tisk spekuluje o nástupci BYRONA, padají jména jako GILLAN, COVERDALE, PLANT, OSBOURNE, HUNTER, RODGERS, STORACE (KROKUS), HOLTON (HEAVY METAL KIDS). Ovšem tou dobou měl již KEN HENSLEY svého žolíka v rukávu - JOHNa LAWTONa, jehož matově kovový hlas zdobil na přelomu šesté a sedmé dekády kultovní alba německých LUCIFER'S FRIEND (ASTERIX)i sólovku ROGERA GLOVERA - BUTTERFLY BALL, aby později zakotvil v rozjuchaném pop ansáblu LES HUMPHRIES SINGERS. (Vsunu malé varování. Rocker, který zatouží identifikovat hlas JOHNA LAWTONA v hitech typu MEXICO, či MAMMA LOO by si měl dát předtím aspoň panáka!). Perličkou je, že URIAH HEEP zaplatili za jeho vyvázání ze závazků k L.H.S. sumu 40.000,- DM. Místo basáka (takřka) natrvalo obsazuje TREVOR BOLDER (ex DAVID BOWIE BAND).
Po krátkém angažmá u BRYANa FERRYho zakládá WETTON s WAKEMANem a BRUFORDem trio, které se záhy, po šesti týdnech zkoušení, rozpadá. Následuje start jazzrockové supergroup UK (BILL BRUFORD, EDDIE JOBSON, ALLAN HOLDSWORTH) a série akcí se jmény jako JACK KNIFE, ROGER CHAPMAN BAND, WISHBONE ASH, ATOLL, ASIA, PHENOMENA II, .... plus několik sólových prací, z nichž poslední - ARK ANGEL (1997) - vyšla pouze v Japonsku.
Jakkoliv si to málokdo ze skalních uměl představit - URIAH HEEP bez BYRONa - vlilo FIREFLY (září 76) všem pravověrným naději do žil. Výtečný opus s tou nejlepší uriášovskou melodikou a pompézním soundem patří k elitním hard&heavy albům sedmé dekády.
V německy mluvících teritoriích si URIAH HEEP stále drželi superhvězdný statut. Mediální tlak nabíral na síle, rozhovory, reportáže, účasti v TV show, fotky pro teenagery v Bravíčku, ... Není divu, že následovala opatrná, stylově až pop-rocková produkce dalšího alba. Prostě sázka na komerční jistotu. Výrazný hit FREE ME, podpořený reedicí letité LADY IN BLACK a miliónové prodeje nového titulu INNOCENT VICTIM, vydaného v červenci 1977, byly skutečností, ovšem za cenu opětné ztráty ryzí rockové identity.
Těžko se vystupuje z vlaku tlačeného obchodními zájmy vydavatele. Sám MICK BOX přiznává, že na jeho vkus je INNOCENT VICTIM i následné FALLEN ANGEL (září 1978) moc "do popu".
V období po vydání FALLEN ANGEL následovalo, počátkem roku 1979, nahrávání pod pracovním názvem FIVE MILES SESSION, to však bylo přerušeno odchodem LEE KERSLAKEa a následně i - s KENem HENSLEYem rozhádaného - JOHNa LAWTONa. Německý hudební tisk si na kauze, přikrmované různými protichůdnými prohlášeními zúčastněných, smlsl. Rozpracované skladby se, coby rarity, objevili na výročním 4CD boxu A TIME OF REVELATION.
JOHN LAWTON se po krátkém sólovém zastavení (HARDBEAT - 1980) znovu objevuje v sestavě LUCIFER'S FRIEND. Výsledkem je album MEAN MACHINE (1981). O rok později zakládá hard&heavy soubor REBEL, s nímž vydává vynikající, melodické album STARGAZER, které přímo evokuje vzpomínky na UH. Na toto období navazuje v roce 1990 projektem ZAR (dvě alba), plus x-tým návratem k luciferům (SUMOGRIP - 1994). V květnu 1995 vybuchuje v táboře URIAH HEEP fans bomba! LAWTON prý znovu stojí za jejich mikrofonem! Pohádka však trvala jenom jeden týden, JOHN totiž pouze dvakrát zaskočil za zdravotně indisponovaného SHAWA. (Věřím, že ten se setsakra rychle uzdravoval). Škoda. Milovníci tohoto skvělého vokalisty jej mohou nalézti i na albu EDDIE HARDIN'S WIZARD CONVENTION II (1995). Jednou z posledních známých aktivit LAWTONa je soubor GUNHILL (1997 - album NIGHT HEAT) složený z anglických muzikantů. Perličkou je, že tento band nehraje na koncertech nic z repertoáru URIAH HEEP, místo toho zní coververze RAINBOW, WHITESNAKE, BEATLES, atd.. Letos vydává JOHN LAWTON sólovku STILL PAYING MY DUES TO THE BLUES. A teď pozor - internetové tam-tamy vysílají od poloviny roku 2000 do světa zprávu, že prý cosi koncertního LAWTON kuje s HENSLEYem !!!
Oslava desátého výročí založení URIAH HEEP tedy nebyla nijak veselá, v děravé sestavě chyběl zpěvák i bubeník. V listopadu 79 přichází málo známý Walesan JOHN SLOMAN z hard'n'heavy formace LONE STAR. Ve hře byl ještě PETE GOALBY, ale jeho čas přišel až později. Za bicí usedl CHRIS SLADE od MANFRED MANNA.
CONQUEST (1980) vychází v době, kdy se tvrdá rocková scéna konečně probouzí z punk a wave šoku . Čelní protagonisté NWOBHM -IRON MAIDEN, SAXON i DEF LEPPARD, uvádějí URIAH HEEP jako jeden ze silných zdrojů své inspirace a tak se mohou veteráni těšit z uctivé přízně i mladých fans. URIAH HEEP ovšem tuto, obrovskou a zřejmě poslední, šanci dostat se zpět na výsluní popularity už nejsou schopni využít.
Navenek je vše OK. Sound je po delší době rockově přitvrzený a SLOMAN je technicky solidní (i když méně osobitý) zpěvák. Drolí se ovšem pilíř URIAH HEEP - KEN HENSLEY. Jeho kompozice jsou klišovité, bez jiskry. Rutinní macha z nich trčí na sto honů. Ještě k tomu SLOMAN na koncertech údajně nezvládá starý repretoár.
Odchodem KENa HENSLEYe definitivně končí nejvýznamější éra uriášů. BOX s BOLDERem ještě v zoufalosti navštěvují BYRONa, ten je však již v naprosto nepoužitelném stavu. Kapela se definitivně rozpadá. BOLDER míří k WISHBONE ASH, SLOMAN již předtím ke GARYmu MOOREovi a SLADE se dal dohromady s JACKIE LYNTONem.
KEN HENSLEY nelenil a bezprostředně po odchodu nahrál třetí sólovku FREE SPIRIT. V jeho doprovodném bandu zářily jména jako IAN PAICE, MARK CLARKE, TREVOR BOLDER, KENNY JONES a přitom album má ke kovanému rocku daleko, zní místy až popově. Dalším HENSLEYovým projektem byl SHOTGUN, seskupení s nímž absolvoval turné po anglických i amerických klubech a po němž nezůstaly žádné nahrávky, jelikož se HENSLEY mezitím spolčil s tvrdou jižanskou boogie kapelou BLACKFOOT, vedenou indiánem RICKem MEDLOCKem. Výsledkem spolupráce jsou alba SIOGO (1983) a VERTICAL SMILES (1984). Zejména to první je považováno za hardrockový klenot - i díky KENovým klávesám, skladbám a vokálu. Od té doby KEN HENSLEY, jeden z nejlepších rockových špílmachrů, hraje víceméně příležitostně (štěky na albech: W.A.S.P. - HEADLESS CHILDREN, CINDERELLA - HEARTBREAK STATION, VARIOUS - PETER GREEN SONGBOOK 2, JAVIER MENDOZA - TINTA Y PAPEL, BRUCE CAMERON - MIDNIGHT DAYDREAM), žije spokojeně v americkém St. Louis, prodává muzikantům aparáty značek Ampeg a Crate, pro radost vede křesťanský amatérský band VISIBLE FAITH (s nímž vydal v roce 1999 album A GLIMPSE OF GLORY) ... a jednou si dokonce zajamoval s URIAH HEEP na jejich turné.
Až loni se poprvé blýsklo, pro CD ANTHOLOGY připravil tři nové balady, na nichž muzicírují BRUCE KULICK, PAUL GILBERT, BILLY SHEEHAN a FRANKIE BANALI. Každý heavy fans by měl tyhle pány znát, proto ani neuvádím kde všude hráli. K případnému návratu do URIAH HEEP se staví (zatím) záporně, nemohl by prý již nasednout do kočovného muzikantského cirkusu, zvykl si na naprosto jiný životní styl. Jako host (vedle například MIKEa SAFRONa z PAVLOV'S DOG) je KEN přítomen na dvou skladbách letošního debutového alba americké progrockové skupiny URBAN SPRAWL.
Poslední zprávy hovoří jednak o novém sólovém albu RUNNING BLIND připravovaném na jaro 2001 a o live CD bandu HENSLEY/LAWTON cca. v téže době (prý bude obsahovat 13 songů, z toho 9 HEEP klasik a 4 sólovky KENa a prý je členem bandu i basák PAUL NEWTON z původní sestavy UH!). Uf!
ZNOVUZROZENÍ
Na jaře 1981 zahajuje neúnavný MICK BOX resuscitační práce na vzkříšení kapely. Znovunalezený LEE KERSLAKE s sebou přivádí BOBa DAISLEYe (ex RAINBOW, OZZY OSBOURNE, WIDOWMAKER), za mikrofon se (na druhý pokus - před dvěma lety byla dána přednost SLOMANovi) staví PETER GOALBY z TRAPEZE. Posledním novicem je JOHN SINCLAIR, klávesák z HEAVY METAL KIDS, dávné to předkapely URIAH HEEP. Zbytek roku se sestava sehrává a připravuje nový materiál.
S napětím a nejistotou čekali fans na NEW LINE-UP URIAH HEEP. Není divu, chyběl pevný středobod všeho dosavadního dění - KEN HENSLEY. ABOMINOG, vydaný 19.3.1982, rozhodně není špatnou deskou. Bohužel má však máloco společného se starými 70' URIAH HEEP. GOALBY připomíná nosovým zabarvením hlasu LOU GRAMMA z FOREIGNER, typická spádová melodika zní ojediněle a kompozicím chybí i charakteristická elegance. Na průzkumné koncertní turné v malých evropských halách navazuje triumfální srpnové vystoupení na festivalu MONSTERS OF ROCK před 40.000 teens davem, po němž se URIAH HEEP přesunují do Skandinávie. Těžiště těchto vystoupení tvoří tzv. staré fláky.
Zhruba po roce (květen 1983) vychází HEAD FIRST, druhý pokus nové sestavy, o kterém beze zbytku platí to, co bylo řečeno o ABOMINOG. Solidní hardrock, jenž je však třeba poslouchat bez fandovských UH předsudků. V dubnu 1983 se do sestavy vrací TREVOR BOLDER, BOB DAISLEY odchází k OZZYMU (a pak ke GARY MOOREovi, BLACK SABBATH, MALMSTEENovi, LONE RANGER, MOTHERS ARMY, CARMINE APPICE GUITAR ZEUS). Taky on je evidentně pilný chlapec. Následuje světové turné, kdy kapele neúnavně vzdávají hold čerstvé heavy metalové soubory i jejich mládežnické publikum. To drží kapelu při životě.
Po finančním průšvihu, spojeném s neuváženou investicí do letecké přepravy (!), končí firma Bronze, pročež si MICK & SPOL. hledají nové angažmá u CBS Portrait (dnes SONY). Přestože se EQUATOR (březen 1985), mimo okruh hard&heavy fans (GB v LP-HM Charts NR.9), komerčně příliš neprosadí, považuji jej za výrazně nejlepší kousek s GOALBYM. Do kompozic se totiž vrátila ona postrádaná elegance a pompa, zní bohaté chóry, skladby mají zase švih. Je paradoxem, že právě toto album vyšlo na CD velmi opožděně (vánoce 98!) a je proto doslova utajeno před většinou fanoušků. Tři skladby lze nalézt na A TIME OF REVELATION.
Na podzim 1986 se v URIAH HEEP odehrává poslední personální rošáda, kdy po krátkém zkoušení STEFFa FONTAINa (JOSHUA) nahrazuje GOALBYho u mikrofonu BERNIE SHAW (ex GRAND PRIX, PRAYING MANTIS), zatímco již pár měsíců předtím usedl namísto SINCLAIRa ke klávesám jeho souputník z GRAND PRIX - PHIL LANZON.
Ještě předtím však 28.2.1985 umírá alkoholem a drogami zdevastovaný DAVID BYRON. Tímto tragickým okamžikem v srdcích fanoušků definitivně zhasla naděje, že snad někdy ... V době odchodu z URIAH HEEP měl DAVID BYRON za sebou již jednu sólovku TAKE NO PRISONERS (1975), s níž mu z UH vypomohl MICK BOX a LEE KERSLAKE, v jedné skladbě se dokonce mihne akustická kytara KENa HENSLEYe. Pouze dva, tři kousky však dosahují špičkové uriášovské úrovně. V roce 1976 vzniká nadějná formace ROUGH DIAMOND. Vedle BYRONa v ní funguje kytarista CLEM CLEMPSON (HUMBLE PIE, COLOSSEUM), ex WINGS drummer GEOFF BRITTON, baskytarista WILLIE BATH a klávesák DAMON BUTCHER. V březnu 1977 vychází hvězdné formaci stejnojmenné album. V té době jsem byl na vojně a slyšel z něj pouze pár songů na Svobodné Evropě. Pamatuju si jen, že mně tehdy moc neoslovily. Ovšem vím co dokáže nostalgie, takže se těším až snad někdy vyjde reedice. V roce 1978 se skladatel, multi-instrumentalista a popař na ultimum - DANIEL BOONE doslova zmocnil BYRONova zpěvu, ba dá se klidně říci, že jej hudebně znásilnil, aby tak společně zplodili BABY FACE KILLER. Katastrofu svého image umocnil BYRON svým playbackem a tanečkem v německé TV. Na scéně se objevuje ROBIN GEORGE, hráč známý vyznavačům pompézní rockové melodiky, jenž pomáhá DAVIDovi sestavit BYRON BAND a nahrát, po delší době opět rockové, album ON THE ROCKS. I když není extra povedené, zejména kompozičně, je to vlastně rozlučka s BYRONovým excelentním hlasem i když DAVID ještě stihl údajně nahrát tři coververze (SPOOKY TOOTH - THAT WAS ONLY YESTERDAY, DOORS - WAITING FOR THE SUN a soulový evegreen PRIDE AND JOY). Tyto vzácnosti však doposud nebyly vydány. Když tak po sobě čtu tu BYRONovu ministory, napadá mně jediné - málokomu se asi "podařilo" promarnit "do mrtě" tak velký talent jako jemu.
DRUHOLIGOVÁ STABILITA
V prosinci 1987 dochází k památné události. Bezprostředně po ruském superturné, zaznamenaném na LIVE IN MOSCOW (7/88), přijíždějí URIAH HEEP do ČSSR! Vyprodané koncerty (Ostrava, Hradec Králové) symbolicky prolomily bolševickou kletbu, zapovídající import rockových kapel do jejich rudého skanzenu. Vzpomínám, jak si dědci z pořadatelské služby ve Vítkovické hale zacpávali rukama nohama své dechovkou hýčkané boltce před přívalem decibelů (těch teda bylo opravdu "ňeúrekom", zvukaři asi zapoměli přehodit šavle z moskevského stadiónového nastavení) a jak marně hlídali vlastnoručně pečlivě zarovnané židličky před náporem blahem pološílených rockerů. SHAWův chvějivý vokál s coverdalovským pnutím slušně ladil se starším repertoárem, takže i skalní puristé se mohli radovat vespolek.
Ustálená sestava nahrává v odstupu dvou let dvě takřka identická studiová alba, RAGING SILENCE ( duben 1989) a DIFFERENT WORLD (březen 1991). Melodický, staromilský hardrock - ovšem se zanedbatelným seventies-uriah akcentem.
URIAH HEEP se, tak jako ostatně všichni veteráni, musí neustále vyrovnávat se situacemi, kdy publikum na koncertech bouřlivě aplauduje starý repertoár, zatímco nový je přijímán podstatně chladněji a kdy kdejaká mládežnická heavy-melody úderka vykrádá jejich stylotvornou pokladnici. Snad i proto je další studiovka SEA OF LIGHT (1995) plná odkazů i paralel na zlatou éru. Již fantasy přebal ROGERA DEANA navozuje tu správnou nostalgickou náladu a obsah ji stvrzuje. Spádová melodika, chóry, klenuté balady, kytarové výšivky, ... všechno se snahou navázat na ty nej tradice, ovšem málo platné - chybí kompoziční drahokamy HENSLEYOVa formátu. Zřejmě již navždy.
V září 1998 se na pultech objevilo další studiové album SONIC ORIGAMI. 14 songů bylo nahráno na jaře téhož roku v produkci PIPA WILLIAMSE. Styl i sound většiny z nich plynule navazuje na retrosound předchozí SEA OF LIGHT, takže staromilci, kteří dokáží být ke svým pardálům shovívaví, si jej mohou i vychutnat. Na podzim 1998 pak odehráli URIAH HEEP další turné. V termínové listině byla již tradičně zastoupena i ČR.
Od té doby URIAH HEEP zvolna připravují další studiové album. Předtím, na přelomu 2000/2001 by mělo vyjít první DVD skupiny s názvem LEGEND CONTINUES a live CD FUTURE ECHOES OF THE PAST.
AUTOREM DOPORUČENÉ SBĚRATELSKÉ SPECIALITY
URIAH HEEP - THE LANSDOWNE TAPES (CD 1993 RPM Records) 77:26 / 15
Na ryzí sběratele zaměřená kompilace, obsahující na CD doposud nevydané skladby SPICE a URIAH HEEP v období 69-71. Vynikající doprovodné info s raritními fotografiemi, ke každé skladbě faktografie, plus vzpomínání PAULA NEWTONA! Naprosto nutný sampler pro každého opravdového uriah-fandu.
URIAH HEEP - RARITIES FROM THE BRONZE AGE (CD 1991 SEQUEL)
Sampler zaměřený na singly a rarity z let 1970-1983. Řada pozměněných singl verzí známých skladeb, béčka singlů, alternativně zpívané songy, ... Ke každé skladbě info, plus story a soupis všech 14-ti personálních variací od roku 1970 do září 1986 (= platné dodnes).
URIAH HEEP - A TIME OF REVELATION (4CD 1996 Castle)
Reprezentativní 4CD kolekce vydaná k 25 výročí obsahuje vedle remasterovaných známých songů i řadu sběratelských perel - například obě strany prvního singlu SPICE z roku 1968, skladby které se nevešly na řadová alba, tři poslední songy nahrané s LAWTONem, tři skladby z LP EQUATOR ? alba do té doby nevydaného na CD, atakdále. Vše doplněno 60-ti stránkovou knihou se spoustou detailních informací.
WEED - WEED ...! (LP 1971 Philips / CD 1997 Second Battle)
Největší rarita jakou může sběratel uriášovských artefaktů vlastnit. Original LP bratru za 300,-DM, nebo CD čas od času v některé zásilkovce za cca. 800,-Kč. Popis alba viz. story.
HEAD MACHINE - ORGASM (LP 1970 ??/ CD 1996 Audio Archives) 36:40 / 7
Hned po WEED nejhůře sehnatelná věc a navíc pouze jako bootleg pořízený z LP matrice. Popis alba viz. story.
GODS - GENESIS (LP 1968 Columbia / CD 1994 Repertoire)
Rozhodně nejlepší kousek ze všech pre-uh počinů. Každý fanda uriášů bude hned po prvních tónech doma. Důvěrně známý sound hammondek KENA HENSLEYE, jeho dramatický, elastický vokál i charakteristický rukopis, to vše v podobě dokonale evokující styl a sound raných URIAH HEEP.
ZÁKLADNÍ INTERNETOVÉ LINKY
www.uriah-heep.com - oficiální stránka URIAH HEEP
www.ken-hensley.com - oficiální stránka KENa HENSLEYe
www.johnlawton.org - oficiální stránka JOHNa LAWTONa
poznámka: z těchto oficiálních linek se ze sekce links dostanete na desítky dalších fandovských stránek.
OFICIÁLNÍ ALBOVÁ DISKOGRAFIE URIAH HEEP
... VERY 'EAVY ... VERY 'UMBLE (1970)*
SALISBURY (1971)*
LOOK AT YOURSELF (1971)*
DEMONS AND WIZARDS (1972)*
MAGICIAN'S BIRTHDAY (1972)*
LIVE (1973)*
SWEET FREEDOM (1973)*
WONDERWORLD (1974)*
RETURN TO FANTASY (1975)*
HIGH AND MIGHTY (1976)*
FIREFLY (1977)*
INNOCENT VICTIM (1977)*
FALLEN ANGEL (1978)
CONQUEST (1980)*
ABOMINOG (1982)*
HEAD FIRST (1983)*
EQUATOR (1985)
LIVE AT SHEPPERTON '74 (live)(1986)*
LIVE IN EUROPE 1979 (live)(1986)*
LIVE IN MOSCOW (live)(1988)*
RAGING SILENCE (1989)*
DIFFERENT WORLD (1991)*
SEA OF LIGHT (1995)
SPELLBINDER (live)(1996)
LIVE ON THE KING BISCUIT FLOWER HOUR (1997)
SONIC ORIGAMI (1998)
FUTURE ECHOES OF THE PAST (live) (2000)
* poznámka: tato alba byla doposud reedičně vydána firmou Castle (cenově velmi příznivá série Essential, existující od roku 1997) v kvalitně remasterované podobě (+ s bonusy) a informačně skvěle vybavené podobě (komentáře KENa HENSLEYe a MICKa BOXe). Vřele doporučuji.
Jaromír Merhaut - aktualizováno v říjnu 2000.
--- aktualizace ? březen 2001
POST SCRIPTUM - 2001
V současné době se kolem URIAH HEEP dějí zajímavé věci. Například 23.března 2001 vychází video SAILING THE SEA OF LIGHT. Rovněž tak finišuje vydání pamlsku v podobě tří edic (stříbrná, zlatá, platinová) CD/DVD s názvem UNPLUGGED. Záznam pořídili URIAH HEEP na dvou speciálních londýnských session v prosinci minulého roku. Playlist zahrnuje vedle klasických kousků WONDERWORLD, CIRCUS, COME BACK TO ME, atd. i novější songy z posledního období.
Jak již bylo uvedeno, koncem roku 2000 zahájil činnost senzační projekt KENa HENSLEYe a JOHNa LAWTONa s názvem HENSLEY LAWTON BAND, v jehož rámci se od dubna do září 2001 odehraje evropské turné. 12 května pak bude v Hamburgu na charitativním koncertu a za účasti orchestru uvedena rocková suita SALISBURY. Další informace lze nalézt na http://www.hensleylawton.com.
--- 2002 ? březen 2002 -
Od 28. února 2002 si mohou fanoušci Uriah Heep zakoupit záznam prosincové Magician?s Birthday Party, v jejímž rámci se na pódiu objevil po boku současné sestavy bývalý šéf Ken Hensley a zpěvák John Lawton! Jsou připraveny tři verze: CD, DVD a BOX (DVD/CD/kniha).
KEN HENSLEY VE ZLÍNĚ
12.6.2002, Zlín, klub Golem, cca. 21:30 – 23:20
Kdyby před 30-ti lety přijel do ČSSR Ken Hensley se svými Uriah Heep, zaplnil by asi Strahov. 12.6.2002 se nás v rockovém klubu Golem sešlo pouhopouhých pár stovek nejvěrnějších. Spousta zlínských a okolních čtyřicátníků, pro mně ode dneška bývalých rockerů, zůstala doma: jeden prý zapomněl, druhý ze rozešel z babou (se kterou ani nechodil), třetímu bylo líto několika stovek (které radši propije za dva dny), čtvrtý prý má jiné starosti, pátý musel asi cosi komusi pálit, šestý prý nevěděl, sedmý ... prostě naprostá devastace mladistvých ideálů a kulturnosti vůbec. Přitom všichni společně jsme Uriáše kdysi vzývali jako své hudební bohy. Čest města zachraňovali fanoušci z dálav, Slovenska, Rýmařova, Rožnova, Brna, Uherského Hradiště, Plzně, Prahy, ... Díky přátelé.
Na druhé straně, tihle ex-rockeři potrestali jenom sebe sama. Život je o zážitcích, a vidět a poslouchat autora Lady In Black, Wizard, July Morning a Easy Livin‘ z pár metrů a mít možnost po koncertě získat jeho podpis, úsměv, potřes rukou a společné foto, patří k největším a nevymazatelným. Navíc povýší každému ze šťastlivců z Golemu požitek z budoucích poslechů kteréhokoliv z klasických alb Uriah Heep do výšin absentérům nedosažitelných. Ponechme ale blázny jejich osudu, ať se třeba picnou, a vraťme se do sálu.
Stylový předkrm, pro zlínské rockové slavnosti již tradičně, obstarali bluesrockoví Staří psi posíleni o dechovou sekci. Pěkně nás naladili a rozpumpovali.
Ken Hensley letos vydal svěží sólovku Running Blind, troufám si říci svou nejlepší, však si také dovolil přehrát takřka její polovinu, a dal dohromady opravdu záviděníhodnou kapelu Free Spirit, kde vedle něj hrají takoví borci jako veterán baskytary Andy Pyle (Blodwyn Pig, Savoy Brown, Kinks, Juicy Lucy, Alvin Lee, Gary Moore, Sutherland Brothers, Rod Stewart, Wishbone Ash), excelentní kytarový prstolamač Dave Kilminster (Guitar Player Magazine – kytarista roku 1993) a mladý bicmen Pete Ryley (ostruhy u Paula Gilberta z Mr.Big).
Slyšet grandiózní nástup Hensleyho originálních Hammondů napojených na pravé Leslie boxy je jako ocitnout se uprostřed příbojové vlny tónů. Mistr samozřejmě prokládal nové kousky toužebně očekávanými uriášovskými evegreeny. Prvním vrcholem se stala majestátní balada July Morning, a vůbec nevadilo, že Hensley nevyzpívával nedostižné Byronovy tenorové vokální linky. Čtvrté album zastupovala slavným akustickým intrem uvedená Wizard a pádivá Easy Livin‘, k níž byla předřazena bluesově překopaná Stealin‘ ze Sweet Freedom, poslední to velké desky UH.
Kapitolou pro sebe samou se stalo uvedení zlidovělé Lady In Black, jedné z nejprostších a nejnádhernějších rockových písní vůbec. Elektrická poprava akustického pomníku, tak by se dal nazvat způsob, jak se Ken Hensley se svým nejslavnějším dílem vypořádal. Úvodní, až brutální kytarový dvojzápřah nikterak nenapovídal co se chystá, teprve zhruba po minutě přistoupil Ken k mikrofonu a zazpíval v duchu originálu první sloku velebného songu. A tak to šlo s menšími obměnami dokola, do krajnosti vytvrzená mezihra, klasika ve zpěvu a ve druhé polovině nezbytná výpomoc nás všech ve „vontském“ bezeslovném chóru. Šokující, ale když si to zpětně promítnu, k extázi vygradované desetiminutové provedení.
Rozlučku v přídavku obstarala lawtonovská hitůvka Free Me a odpichovka Tell Me z nového cédé. A zazvonil zvonec, pohádky byl konec. Ne, nebyl. Neuvěřitelně mladistvě vyzerající „indián“ Ken Hensley (s drobnou výpomocí barvy na vlasy) se po nezbytné sprše objevil spolu s celou kapelou u stánku se suvenýry a hodinu se s úsměvem podepisoval a fotil. A to si prosím s námi před koncertem ¾ hodiny povídal v rozhovoru pro rockové AZ Rádio o tom, kde žije, jak vzpomíná na Byrona, Thaina, vedlejšák Weed, své aktivity ve Formuli, co rock v USA, atakdále, atakdále. Přepis interview možná někdy příště, záleží na přání vás čtenářů.
No nic, pustím si chutnou Running Blind, plus třeba nejnej Demons & Wizards a prodloužím si včerejší slastné okamžiky.
Jaromír Merhaut 13.6.2002
---------------------------------------------
Ken Hensley pro AZ Rádio - rozhovor před koncertem
Uriah Heep patřili v první polovině 70.let k absolutně nejoblíbenějším světovým rockovým interpretům v tehdejším Československu. Neexistovala teenagerská párty bez balad Lady In Black, The Park, nebo pádivých Easy Livin a Look At Yourself. Bývalého lídra Uriah Heep, Kena Henlseyho, jsme při jeho návštěvě Zlína s jeho novou skupinou Free Spirit a projektem Running Blind požádali o rozhovor a on mile rád souhlasil.
---
Kene, měli jste v oné době ve skupině nějaké informace o svých početných fanoušcích za železnou oponou, v Československu, Rusku, Polsku, Maďarsku ?
Ken Hensley: Ne, bohužel, v 70. letech jsme neměli žádné informace, protože jsme zde nemohli ani koncertovat a tak jsme ty informace neměli kde vzít. Stále mě tedy překvapuje - jako třeba před pár týdny v Rusku - jak důležitá byla pro ně hudba Uriah Heep . Stejnou míru nadšení jsem zažil na koncertě ve Vídni, kde byla spousta fanoušků z Chorvatska a Slovinska. Je hezké vidět, že politická svoboda s sebou přinesla i svobodu hudební. Mám z toho hroznou radost, jsem šťastný, že jsem se toho dožil.
---
Dovolím si malý historický exkurz do tvé hudební kariéry před Uriah Heep. Působil jsi i ve skupině Gods, kterou prošli i další světově známí hudebníci - Mick Taylor z Rolling Stones, Greg Lake z Emerson, Lake & Palmer, John Glass***** z Jethro Tull, a samozřejmě nesmíme zapomenout na tvé souputníky z Uriah Heep - Lee Kerslakea a Paula Newtona. Skupina Gods nahrála dvě skvělá alba, která již nesou tvůj rukopis, později rozvinutý Uriah Heep. Existuje navíc album Orgasm, vydané v roce 1970 pod názvem Head Machine, které má být údajně nevydaným třetím albem Gods, kde jsi uveden jako Ken Leslie. Vzpomeneš si ještě vůbec na tuto dávnou story z konce 60.let ?
Ken Hensley: Ano, stejně jako album, které jsem nahrál s Weed - obě byla smluvní. Požádali mě, abych napsal pár písniček a tak jsem to udělal. Pak mě požádali, abych si je sám zahrál, tak jsem to taky udělal. Tehdy to byla otázka peněz, které jsem neměl a potřeboval.
… a proč změna na Ken Leslie?
Ken Hensley: Protože ta smlouva byla podmíněna jiným jménem. Jako George Harrison, když hrál na jednom z mých alb, byl uveden pod jménem Harry Georgeson. Je to pitomé, ale takový je byznys.
---
Dovol malou mimohudební otázku. V 70.letech se v tisku objevily tvé fotografie v monopostu Formule 2. Dokonce jsi prý měl v této branži obchodní zájmy. Je sportovní motorismus stále tvým koníčkem?
Ken Hensley: Ano, miluji motosport. Sleduji Grand Prix, hlavně Formuli 1. Dívám se na automobilové závody, jsem prostě velký fanda těchto věcí.
…a jezdíš sám?
Ken Hensley: Jezdil jsem pět let a kupodivu žiji (smích). Vzdal jsem to a už se jen dívám.
---
Po odchodu z Uriah Heep jsi vedle sólové dráhy nějaký čas působil v Blackfoot a nahrál dvě alba: Siogo (1983) a Vertical Smiles (1984), bohužel dodnes nesehnatelná na CD. Pak jsi se víceméně na dlouhou dobu coby aktivní muzikant odmlčel. Proč? Únava z hektického života muzikanta?
Ken Hensley: Ne, protože tak nějak kolem roku 1983 či 4 jsem obdržel zprávu, že David Byron zemřel. Nějak mě to přestalo bavit, hraní s Blackfoot mě neuspokojovalo. Řekl jsem si, že je vhodný čas s hraním přestat. Odešel jsem tedy do hudebního důchodu - přestal jezdit na turné a tak. Rozhodl jsem se s tím prostě skončit. Vlastně to konec byl, byl to konec této životní kapitoly. Začal jsem dělat jiné, nové věci.
---
Pro výběrové album Anthology jsi údajně připravoval dvě, tři nové nahrávky s americkými muzikanty formátu Boba Kulicka, Paula Gilberta, Billiho Sheehana a Frankiho Banaliho. Existují opravdu takové nahrávky a kde? Na evropské verzi Anthology nic takového není.
Ken Hensley: Ne, žádné takové skladby ještě neexistují. Teprve o tomto společném nahrávání mluvíme. Nevím, kdy k tomu dojde, snad příští rok. Nyní se mé priority změnily, zaměřil jsem se na Running Blind, nevěděl jsem, jak bude přijato. Rozeslal jsem demo pár lidem a těm se to líbilo. Chtěli, abych ho vydal a vyrazil s tímto novým projektem na turné. Tak se teď soustředím v prvé řadě právě na to. Celý tento rok věnuji propagaci alba Running Blind. Dalším krokem bude prosazení kapely Free Spirit a samozřejmě našeho nového alba, pro které právě píši písničky. Existuje spousta věcí, které bych chtěl dělat, ale můžu prostě dělat jen jednu věc v jeden čas.
---
Nemohu se nezeptat na prosincovou slávu Magician's Birthday Party, kdy se na chvíli objevila na pódiu jedna z klasických sestav Uriah Heep - ty, Lohn Lawton, Mick Box, Lee Kerslake, Trevor Bolder. Dostavilo se u tebe a kolegů pocitové Deja vu? A neměli jste aspoň na vteřinu chuť na případný reunion Uriah Heep v této silné sestavě?
Ken Hensley: Byl jsem trochu nervózní. Bylo to ale jen pro jednou, už bych to neopakoval. Musel jsem se hodně soustředit, abych své party zahrál správně. Nebylo na tom nic emocionálního. Zato reakce obecenstva byla překvapivá…! Byla to spíš taková zkouška toho, co všechno jsem již zapomněl. Některé z těch skladeb jsem totiž nehrál 30 let! Chtěl jsem vědět, jestli to ještě svedu. Vážně to pro mě nebylo nijak dojemné. Uriah Heep je má minulost. Je to hrozně důležitá část mé hudební historie. Má hudební přítomnost a budoucnost je Free Spirit. Nechci se vracet zpátky. Když budu mít možnost, chci postupovat stále vpřed.
----------------
Tvé současné aktivity jsou strhující. Vydal jsi nové sólové album, hostuješ na nahrávkách přátel, v St.Louis vedeš křesťanskou hudební skupinu, koncertuješ se svým novým bandem i starými kumpány Lawtonem a Wettonem, je tě všude plno. Dostavila se snad druhá muzikantská míza a nová radost z tvoření a hraní?
Ken Hensley: Ne, to si nemyslím. Spíš to bude tím, že jsem byl asi 19 let z branže. A když jsem se vrátil, nevěděl jsem, která bije, neměl jsem žádná očekávání. Chtěl jsem prostě udělat dobrou desku. Vznikl Running Blind a reakce na něj byly velice pozitivní stejně jako reakce na mé turné s Johnem Lawtonem. To samé s Magician´s Birthday. Stala se spousta dobrých věcí. Proto se nyní zkouším plně odevzdat hudbě a uvidím, zda to vyjde. Můj současný cíl je propagovat Running Blind a znovu se spojit s lidmi po celé Evropě - západní i východní. Chci si obnovit evropské zázemí a představit svůj nový projekt. Proto jsme na turné, abychom se prosadili na trhu, resp. abychom na tomto trhu znovu zaujali své místo. Přenechal jsem vlastně toto místo Uriah Heep a ostatním, ale ti s tím nic neudělali. Ten prostor je pořád volný a já si ho zkrátka beru zpět.
---
Pozice klasické rockové hudby v současných světových médiích - rádiích, TV i tisku není nijak povzbuzující. Musíme se pochlubit, že na playlistu našeho AZ Rádia mají Uriah Heep a ty okolo 20 songů. Hrají americká rádia klasický rock? A zazní v nich aspoň občas i Uriah Heep?
Ken Hensley: Trh klasického rocku je vážně hodně omezený. Gratulujeme, že máte dobrý vkus na muziku. Musíte být fakt dobré rádio... Amerika nemá vztah ke klasickému rocku. Takže nemám v plánu představovat tam svůj projekt. Chci hrát tam, kde to posluchači ocení. Všiml jsem si, že zájem o rock roste i mezi mladými lidmi. I na ně se chci zaměřit. Budeme sice hrát i v Austrálii a na Novém Zélandu, ale chci zůstat spíše v Evropě. Nemám chuť hrát pro nezaujaté publikum. Raději budu hrát pro 20 lidí, kteří si to budou užívat, než pro 10000 lidí, které to brát nebude. Je moje zodpovědnost sdílet svou hudbu s co nejvíce lidmi. Když tím vydělám nějaké peníze, bude to super, ale jestli ne, nic se neděje. Chci prostě být tam, kde jsme vítáni. Hrozně tvrdě pracujeme, přizpůsobujeme tomu své životy - kluci z mé kapely mají rodiny, musejí si spoustu věcí odepřít, proto se soustředíme pouze na místa, kde nás rádi uslyší.
---
Žiješ stále v St. Louis?
Ken Hensley: Ne, bydlíme teď s Monikou v Anglii a v červenci se stěhujeme do Španělska. Monika - má přítelkyně - je odtamtud. Máme tam dům, musíme tam přesunout všechny věci, snad to stihneme do půlky srpna.
---
Čas nelze bohužel vrátit. Jak často si vzpomeneš na Davida Byrona a Garyho Thaina ze zlaté sestavy Uriah Heep? Proč tolik skvělých muzikantů podléhá démonu drog a alkoholu? Je to velkým emočním vypětím, slávou, náhlými velkými penězi?
Ken Hensley: Nevím, jestli je to u muzikantů častější, než u normálních lidí. Asi si to myslíte jen proto, že o nich více slyšíte. Když zavřou muzikanta nebo filmovou hvězdu, tak o tom uslyšíte. Když zavřou člověka z ulice, tak o tom nikde nemluví. Z mé zkušenosti musíte v této branži spoustu věcí podstoupit a obětovat a pak vám v životě vznikají prázdná místa. A tak si začnete myslet, že je můžete vyplnit drogami či alkoholem. Když máte spoustu peněz, tak si to můžete dovolit. Z počátku je to jen experiment, ale končí to závislostí. Byl jsem na kokainu 16 let, nepomýšlím ani tak na peníze, o které jsem přišel, ale spíš na možnosti a zážitky, o které jsem se tím připravil. Chci říci lidem, že nikdo nepotřebuje drogy. Život je skvělý bez drog. Já to můžu říci, jelikož stále žiji, ale David je mrtvý, Gary také, spousta dalších muzikantů je mrtvá. Myslím, že důvod, proč stále žiji, je předat lidem informaci, že není třeba se zabíjet. Lidi si neuvědomují, že když berou drogy, byť jen tak pro zábavu, může to být poslední věc v životě, kterou kdy budou dělat. Myslí si, že jsou mladí a že zrovna jim se nemůže nic stát. Jenže to je omyl.
---
Objevily se zvěsti, že jsi měl nahradit ve skupině Deep Purple Jona Lorda, který nedávno odešel…
Ken Hensley: Také jsem o tom slyšel. Dostal jsem mail od německého fanklubu s výzvou: "Prosím, řekni, že to není pravda!" Jistěže to není pravda! Nevím, kde tato fáma vznikla. Někde někdo něco vypustil, druhý si to vyložil po svém a řekl to dalšímu a tak dále a vznikl z toho nesmysl. Deep Purple mě nekontaktovali, nevracím se k Uriah Heep, mám svou novou kapelu a jsem takto spokojený.
---
Jaký to byl pocit, když jsi se dověděl, že je tvé nové album v Rusku nejprodávanější, a porazilo tak hlavně mladé popové a taneční skupiny.
Ken Hensley: To je super. O Rusku jsem pochopil jednu věc: lidé se tam dokáží více propojit s hudbou, písničkami a jejich texty, než s muzikanty. Jejich přístup je vzdálen nějaké image a jiným povrchnostem. Týká se jádra věci, kterým je hudba. To mě překvapuje, protože tomu tak většinou není. Ale v Rusku mají mé písničky z nějakého důvodu pro lidi význam - udělalo mi to velkou radost. Myslím, že tam lidi hledají kvalitu skladeb a hudby více než image. Upřímně by mi bylo jedno, kdybychom byli desátí či dvacátí, ale my nejsme a to nás nesmírně těší.
---
Mezi koncerty ve Vídni a Heidelbergu jste měli jeden den. Mohli jste mít volno, odpočinout si, vy jste ale zvolili další koncert, ve Zlíně.
Ken Hensley: Ano, protože jsme dostali nabídku a nikdy předtím jsme v České republice nebyli, tak jsme přijeli. Ve většině měst, kde hráváme již někdo z nás byl. Tady však jsme všichni poprvé. A je to velice vzrušující.
---
Tak si to Kene užijte, děkujeme za rozhovor a brzy na viděnou.
Rozhovor připravili Jaromír Merhaut a Leoš Slaměna. ...
( Jaromír Merhaut )
Odkazy :
OFICIÁLNÍ STRÁNKY :
http://www.simacek.org/uh/index.htm ( Milan Šimáček )
http://www.bestrock.cz/index.php?PAGE=5&iq=2&id=48&klic=10 ( Petr Zlámal )
http://heepfiles.info/story.htm
Z HISTORIE :
http://cs.wikipedia.org/wiki/Uriah_Heep ( WIKIPEDIA )
http://www.simacek.org/uh/story.htm ( Jaromír Merhaut )
http://lege.cz/hudba/uriaheep.htm ( Jaromír Merhaut )
TEXTY :
http://www.diskografie.cz/uriah-heep/
http://www.elyrix.net/texty-pisni/uriahheep
----------------------------------------------------------
MP3 :
http://www.mp3-ke-stazeni-zdarma.eu
http://kodys-64.webovastranka.cz/file/901/3395
http://kodys-64.webovastranka.cz/file/901/3383
http://atabubie.webovastranka.cz/file/495/3845
http://www.mp3katalog.net/Uriah_Heep_Lady_In_Black.html
http://www.mp3katalog.net/mp3-hudba-U.html
http://www.elyrix.net/mp3.html
-----------
Z TVORBY
http://www.imeem.com/artists/uriah_heep/
THE WIZARD He was the wizard He had a cloak of gold Why don't we listen to So spoke the wizard |
ČARODĚJ Byl čarodějem Měl kabát plný zlata "Proč nenasloucháme Tak pravil čaroděj |
Komentáře
Přehled komentářů
Dating is a go abroad that encompasses the spell of good samaritan coherence, live excrescence, and overpowering discoveries. It is a take care of to which individuals traverse romantic possibilities, getting to be acquainted with each other on a deeper level. Dating allows people to share experiences, exchange ideas, and create meaningful connections.
https://hivgaymen.com
In the empire of dating, a person encounters a dissimilar string of emotions. There's the exhilaration of convention someone modish, the foreknowledge of a in the first place date, and the give someone a kick of discovering garden interests and shared values. It is a time of vulnerability and self-discovery as individuals public themselves up to the plausibility of regard and companionship.
https://beb-sardegna-lavilletta.com
Effectual communication lies at the bravery of dating, facilitating competence and correlation between two people. It involves acting listening, ethical expression, and empathy, creating a gap for authentic dialogue. From top to bottom communication, individuals can tour their compatibility, the board thoughts and dreams, and build a bottom of trust.
скачать порно на ноки
(RobertPrush, 26. 9. 2023 23:19)Porn video https://uk.davalka.cc/ online for free
смотрит порно и масту
(RobertPrush, 26. 9. 2023 7:37)Porn video https://tr.davalka.cc/ online for free
# our bonus
(Petargon, 20. 9. 2023 20:12)
Spоrts bеttіng and саsinо
get our sign up bonuses
go now https://tinyurl.com/y4yvterx
Exploring the Hypnotic of Dating: Connections, Nurturing, and Determining
(CharlesDrona, 19. 9. 2023 20:57)
Dating is a go abroad that encompasses the enchanting of good-natured connection, live increase, and overpowering discoveries. It is a process toe which individuals search maudlin possibilities, getting to know each other on a deeper level. Dating allows people to allowance experiences, truck ideas, and fashion deep connections.
https://livefootfetishwebcam.com
In the empire of dating, whole encounters a diverse kind of emotions. There's the exhilaration of convention someone trendy, the anticipation of a basic escort, and the give someone a kick of discovering stock interests and shared values. It is a time of vulnerability and self-discovery as individuals public themselves up to the plausibility of regard and companionship.
https://myhairycams.com
Striking communication lies at the will of dating, facilitating accord and correlation between two people. It involves running listening, honest language, and empathy, creating a space representing real dialogue. Through communication, individuals can explore their compatibility, transfer thoughts and dreams, and assemble a bottom of trust.
Tampa Florida Digital Marketing Company Exploiting Digital Advertising and Customer Cultivation to Drive Firm Expansion
(Darrylrilia, 16. 9. 2023 2:17)
In today's online world, businesses depend on web promotion strategies to connect with customers and generate leads. A strategic approach integrating identity-elevating digital advertising with revenue-oriented customer generation can deliver significant benefits for companies trying to expand income.
Comprehensive Virtual Advertising Creates Identity Recognition
Solutions like search engine enhancement (SEO), pay per click (PPC) promotion, social network marketing, and digital marketing assist develop identity recognition and drive web visitors.
A <virtual>promotion firm]https://socialbaskets.com/story153515/search-engine-optimization-tips-5-most-important-factors-while-optimizing-your-website
optimizes media and pages for relevant desired keywords so they place better in look up listings. Paid look up initiatives execute tailored ads on Bing, Google and other search platforms.
Handling a company's social media presence and managing social paid campaigns develops an following. Video marketing captivates audiences while also displaying in video look up listings.
An unified digital approach elevates visibility and establishes a brand as an leader in its industry.
Sales Cultivation Connects with Validated Leads
When label-oriented digital advertising provides the basis, sales cultivation services engage businesses with buyers prepared to convert a transaction.
From call-only advertising to postal advertising, <sales>creation agencies]https://muqtadaa739xxw4.wikistatement.com/user
leverage diverse techniques to supply interested leads.
Assets like prospect capture forms, target sites, and e-mail tracking convert best-caliber opportunities into revenue. Customer engagement optimization (software) system handles the lead cycle from attainment to finish.
The ideal customer generation method supplies a steady channel of leads to expand revenue.
Virtual Marketing Companies Deliver Measurable Company Impact
Using an successful online profile and lead gen plan, businesses can accomplish impressive successes:
- One teeth clinic saw a 498% growth in website traffic, 67 new leads per time period, and 6x higher closes subsequent to partnering with a <digital>promotion agency]https://jeffreywxwwv.daneblogger.com/21806561/the-significance-of-title-tags-for-search-engine-optimization
.
- An air conditioning provider's opportunities increased by 427% in merely 3 weeks partnering with a <customer>cultivation firm]https://keegancccba.blogs100.com/23716727/utilizing-search-engine-optimization-to-benefit-your-company
, allowing office expansion and new staff.
- A injury practice rose its lawsuit portfolio by 30% in 5 periods by way of <virtual>advertising services]https://davido284jqu5.webdesign96.com/profile
. Search engine listings increased considerably as also.
The ideal online advertising and sales creation program can reshape a business. Partnering with experienced experts produces the label visibility, prospects, and deals that fuel expansion.
twitter marketing expert Exploiting Digital Marketing and Sales Generation to Drive Company Expansion
(GordonTof, 15. 9. 2023 22:54)
In our present digital landscape, companies depend on internet marketing plans to connect with clients and create prospects. A programmatic process blending label-elevating virtual promotion with sales-oriented sales generation can provide substantial benefits for companies trying to expand income.
Comprehensive Virtual Promotion Builds Label Visibility
Offerings like website optimization (search optimization), PPC (PPC) promotion, social media marketing, and video marketing help develop brand recognition and increase web audience.
A <online>marketing agency]https://griffindddcc.idblogz.com/23495898/search-engine-optimization-link-constructing-explained
enhances media and pages for applicable desired keywords so they show above in find results. Paid look up drives execute tailored promotions on Google, Google and alternate search platforms.
Running a brand's social profile and executing media paid initiatives creates an viewership. Digital marketing captivates viewers while also displaying in motion look up rankings.
An combined online approach drives awareness and showcases a brand as an authority in its industry.
Sales Generation Engages with Validated Opportunities
While identity-oriented online marketing delivers the foundation, sales creation services connect firms with buyers ready to convert a purchase.
Through phone marketing to postal promotion, <customer>cultivation agencies]https://bookmarkboom.com/story14862313/4-crucial-things-to-be-successful-at-details-marketing
utilize diverse tactics to provide interested opportunities.
Tools like customer capture documents, target destinations, and email nurturing convert high-quality leads into sales. Consumer engagement optimization (software) software handles the opportunity cycle from attainment to finish.
The ideal sales cultivation method supplies a steady channel of leads to expand sales.
Digital Promotion Firms Drive Tangible Firm Impact
Through an effective virtual footprint and sales gen plan, businesses can attain exceptional results:
- One teeth office observed a 498% growth in site audience, 67 fresh leads per week, and 6x higher completions after teaming up with a <virtual>marketing agency]https://josuevccbb.ziblogs.com/20014891/how-to-use-seo-or-search-engine-optimization-for-high-google-listings
.
- An HVAC provider's prospects rose by 427% in merely 3 months working with a <sales>creation company]https://single-bookmark.com/story14896619/search-engine-optimization-basics-for-beginners-learn-search-engine-seduction
, empowering office increase and new hires.
- A personal injury firm rose its legal portfolio by 30% in 5 periods by way of <online>promotion offerings]https://prbookmarkingwebsites.com/story16318049/business-opportunity-new-to-seo-search-engine-optimization-what-are-keywords
. Google rankings increased considerably as well.
The ideal digital marketing and sales creation program can revolutionize a firm. Partnering with seasoned professionals produces the identity visibility, opportunities, and sales that power expansion.
Social Media Marketing Service in Atlanta Utilizing Digital Advertising and Sales Cultivation to Accelerate Firm Increase
(AnthonyWar, 15. 9. 2023 18:35)
In our present digital realm, companies depend on web marketing strategies to connect with customers and create opportunities. A strategic process blending brand-building virtual promotion with sales-oriented sales generation can deliver significant value for companies trying to increase sales.
Comprehensive Online Promotion Drives Identity Awareness
Solutions like search engine optimization (SEO), PPC (PPC advertising) promotion, social network marketing, and online promotion help develop identity awareness and accelerate website traffic.
A <online>advertising agency]https://credit-repair-companies-m64186.onesmablog.com/tips-for-figuring-out-search-engine-optimization-rankings-59009557
enhances media and sites for appropriate ideal terms so they rank better in find rankings. Sponsored find initiatives display targeted promotions on Bing, Yahoo and various find engines.
Running a brand's social media profile and running media paid initiatives creates an viewership. Video advertising engages audiences while also appearing in motion look up rankings.
An unified virtual approach elevates awareness and showcases a brand as an authority in its field.
Sales Creation Interacts with Validated Opportunities
As brand-centric virtual promotion lays the groundwork, sales creation offerings engage businesses with customers ready to make a sale.
From call-only promotion to postal marketing, <lead>generation agencies]https://autousedcardealersmarketi42974.life3dblog.com/21741941/online-marketing-technique-that-constantly-works-and-never-ever-fails
employ various tactics to supply motivated opportunities.
Resources like lead gathering forms, destination pages, and direct management transition high-quality prospects into deals. Consumer engagement management (platform) program handles the lead lifecycle from capture to completion.
The ideal sales creation method supplies a steady funnel of opportunities to grow sales.
Online Promotion Companies Deliver Tangible Firm Impact
With an successful virtual presence and lead gen strategy, companies can achieve outstanding outcomes:
- One particular teeth clinic saw a 498% growth in website visitors, 67 new opportunities per time period, and 6x greater closes subsequent to collaborating with a <digital>marketing company]https://commercialbrokersmarketin53075.ezblogz.com/50729252/search-engine-marketing-and-connecting-strategies
.
- An heating contractor's prospects grew by 427% in only 3 weeks partnering with a <customer>generation firm]https://debt-counseling-marketing85207.glifeblog.com/21764890/4-methods-to-maximize-your-search-engine-optimization
, allowing facility increase and new staff.
- A personal injury office grew its legal files by 30% in 5 months through <online>promotion services]https://jeffreytssrq.ambien-blog.com/25033520/how-search-engine-optimization-promotion-services-can-help-increase-your-website-traffic
. Search engine rankings increased significantly as well.
The best digital marketing and lead cultivation campaign can reshape a firm. Working with skilled experts drives the brand awareness, opportunities, and sales that drive increase.
порнуха нд
(Louispax, 10. 9. 2023 14:13)https://randolphguide.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=cswr.co%2F__media__%2Fjs%2Fnetsoltrademark.php%3Fd%3Dchoiceprint.com%2F__media__%2Fjs%2Fnetsoltrademark.php%3Fd%3Dfotosos.cc
домашнее порно русск
(Matthewnen, 9. 9. 2023 14:23)https://llangattockwoods.org.uk/download/registration-form/
порнуха с братом
(Louispax, 9. 9. 2023 5:43)https://www.blogfeng.com/go.php?url=https://www.google.com.sb/url?q=https%3A%2F%2Fmilestoneexec.com%2F__media__%2Fjs%2Fnetsoltrademark.php%3Fd%3Dfotosos.cc
порнуха мужик трахае
(Louispax, 8. 9. 2023 20:39)https://secure.delphiforums.com/n/login/login.aspx?webtag=dflogin&seamlesswebtag=https%3a%2f%2fmyvetdigest.com%2F__media__%2Fjs%2Fnetsoltrademark.php%3Fd%3D010-9506-3279.withc.kr%2Fbbs%2Fboard.php%3Fbo_table%3Dfree%26wr_id%3D154149
смотреть порнуху пиз
(Louispax, 8. 9. 2023 16:09)https://halonotariat.id/breakroom-chat-pertama-pengwil-jatim-ini-dalam-doa-bersama-hut-ini-ke-113/
смотреть порнуху без
(Rickytom, 7. 9. 2023 13:34)приват девушек порно https://fotosos.cc/ порно видео анал лучшее
슬롯 사이트 Registration 해제: Your Casino 열정이 Awaiting!
(Aaronmop, 7. 9. 2023 10:19)
Slot machine platform 회원가입 안내: Your casino 열정을 start!
Your 카지노 열정을 to 슬롯 site 회원가입 안내. 어떻게 to begin, key stages 및 팁을 check. 슬롯 사이트 회원가입 안내로 더욱 pleasantly 시작해보세요.
Casino gaming의 매력적인 세계로의 adventure을 begin, 슬롯 site sign-up이 essential입니다. 이 글에서는 "Slot machine site 회원가입 안내"에 대해 comprehensively describe, key steps 및 유용한 details를 제공하겠습니다. 당신의 casino enthusiasm을 into reality 만들어보세요!
Slot site registration 안내
슬롯 site 회원가입은 간단하면서도 fun process입니다. Here's sign-up을 to 단계별 안내입니다.
Slot machine platform 선택
가장 first 할 일은 어떤 slot 사이트를 선택할지 결정하는 것입니다. Various platforms 있으며, 각 사이트마다 offers gaming 종류와 보너스가 vary 수 있습니다. Reliable platforms 있는 platform choose safety and convenience both ensure 확보하세요.
Sign-up option click
Your chosen Slot platform's website 접속한 후, 주로 화면 상단에 위치한 "registration" 또는 "join" option find 클릭합니다.
Details enter
회원가입 portal 이동하면, 필요한 information enter해야 합니다. 주로 다음과 같은 details are needed.
ID: for signing in use ID를 설정하세요.
Passcode: account's 보안을 위한 비밀번호를 설정하세요.
Personal details: 이름, birthdate, email 등의 personal details enter.
이용 terms and conditions
대부분의 slot sites 이용 약관과 개인정보 handling 방침을 present. This carefully 읽고 agree sign-up을 complete 있습니다. Crucial points 궁금한 점이 있다면 customer 지원에 contact.
Sign-up 완료
Required details everything enter 이용 terms and conditions accepted 후, "가입 완료" 또는 "verify" button 클릭하여 sign-up을 complete.
Key 팁 및 Precautions
Bonuses 및 Promotions verify
많은 Slot machine platforms 새로 가입한 members bonuses or 무료 스핀을 offer. Prior to signing up, 이러한 혜택을 verify and 활용하세요.
Deposits and withdrawals methods familiarize with
Slot machine platforms depositing 출금을 to various options provide. Conveniently use options 있는 methods beforehand 알아두세요.
문제 해결을 위한 Customer 지원
After registering 중 또는 이후에 issues may occur 있습니다. 사이트의 고객 customer service 연락하여 도움을 받을 수 있습니다.
Responsible 도박
Slot sign-up 후에는 at any time 책임 있는 도박을 engage in 것이 important. Budget 설정하고 감정에 휩쓸리지 않도록 exercise caution.
자주 묻는 질문 (FAQs)
https://te.legra.ph/보호ëœ-슬롯-사ì´íЏ-ì„ íƒì—-대한-ëª¨ë“ -것-í¥ë¯¸ì§„진한-모바ì¼-슬롯-í”Œë ˆì´ë¥¼-위하여-ê¶ê·¹ì ì¸-지침서-09-07
https://daugherty-bynum.federatedjournals.com/anjeonhan-seulros-saiteu-geomtoe-daehan-modeun-geos-jeulgeoun-dijiteol-seulros-peulreireul-wihayeo-gunggeugjeogin-maenyueol
https://telegra.ph/ì•ˆì „í•œ-슬롯-사ì´íЏ-ê²°ì •ì—-대한-필수-안내-ì¦ê±°ìš´-디지털-슬롯-경험를-목ì 으로-ì´ìƒì ì¸-ê°€ì´ë“œ-09-06
https://te.legra.ph/ì•ˆì „í•œ-슬롯-사ì´íЏ-ê²€í† ì—-대한-ëª¨ë“ -것-í¥ë¯¸ì§„진한-온ë¼ì¸-슬롯-추구를-목ì 으로-ê¶ê·¹ì ì¸-매뉴얼-09-07
https://telegra.ph/따뜻한-슬롯-사ì´íЏ-ì„ íƒì—-대한-필요한-ëª¨ë“ -것-ì¦ê±°ìš´-디지털-슬롯-í”Œë ˆì´ë¥¼-위하여-ê¶ê·¹ì ì¸-매뉴얼-09-07
Q: Are there any 별도의 fees가 있나요?
A: Most 슬롯 platforms sign-up 별도의 fees 부과하지 않습니다.
Q: Which identification needs to be provided 하나요?
A: Generally, 주민등록증이나 운전면허증과 같은 정부 발급 identification 제출해야 합니다.
Q: 무료 보너스를 언제 사용할 수 있나요?
A: Free 보너스는 upon signing up 즉시 given 특정 requirements 충족한 후에 can be used 있습니다.
Q: Is it allowed to 사이트에 가입해도 되나요?
A: 네, 여러 slot sites are allowed to join 다양한 gaming bonus 즐길 수 있습니다.
Q: Is my registration information 안전하게 secured?
A: Reputable 수 있는 platforms 회원 정보를 safely safeguard. Personal information 보호 정책을 review.
Q: 회원가입 없이도 게임을 할 수 있을까요?
A: Certain 사이트는 회원가입 없이도 데모 버전의 게임을 제공하기도 합니다. 하지만 actual 베팅은 signing up is 필요합니다.
결론 "Slot 사이트 회원가입 안내"를 통해 effortlessly
securely 카지노 게임을 begin 있는 방법을 learned. 신중하게 Slot platforms 선택하고 회원가입을 완료하여 pleasant gambling experience enjoy.
Essential Factors to Consider When Retaining an Orlando Roofing Company roofing companies in orlando
(Brianjak, 6. 9. 2023 21:10)
Orlando homeowners have multiple choices when it comes to roofing fabrics, each with their own pros and negatives. Familiar types of roofing used in the Orlando location encompass:
\- Asphalt Tiles - The most fashionable and reasonable selection, asphalt tiles arise in a assortment of hues and styles. Their laminated construction constitutes them lasting and resistant to elevated gusts. Longevities distance from 20-30 years.
\- Steel Roofing - Renowned for its endurance and ability to reflect warmth, metal roofing persists 40-70+ years. Alloy, iron, and bronze are commonly employed. The upfront cost is superior than layers but can pay off long-run.
Aspects to Take Into Account When Selecting a Roofing Firm
With the stakes being lofty, it's vital to vet roofing contractors comaprehensively before signing a contract. Key factors to evaluate encompass:
https://letitiat494fbw3.wizzardsblog.com/profile
https://andersonfihhh.blogaritma.com/22130630/commercial-roofing-locating-the-right-company-to-repair-your-business-roof
https://onlybookmarkings.com/story14927425/roof-damage-and-water-damage-explained
https://alicem173gff8.theideasblog.com/profile
https://trentonnxazy.tribunablog.com/how-lessen-your-roof-repair-cost-33834392
- Credentials & Protection - Only work with completely licensed, bonded, and insured roofers. Ask to see copies of their license and insurance certificates.
- Business History & Evaluations - Seek for established local companies with a track record of satisfied customers. Verify for complaints with the BBB. Read reviews on Google, Facebook, and other sites.
- Warranty Details - Reputable contractors will stand behind their work. Lifetime warranties on installation labor are ideal. Materials should have 10-30 year manufacturer warranties.
- Scope of Services - Pick a roofer that deals with roof replacements, repairs, maintenance, flashing, gutters, and other needs. Full-service companies are best.
- Experience & Qualifications - Ask about the company's experience with diverse roofing types, installations, and repairs. Look for advanced certifications.
- Bid Transparency - Beware of prices that seem too good to be true. Get a detailed inspection and written quote outlining materials, labor, timeline, etc.
Trustworthy Orlando Roofing Firms
After extensive research, these Orlando roofing contractors stand out for their outstanding service, expertise, reliability, and professionalism:
https://orlando-roofing-company86307.blogozz.com/21973432/home-inspection-should-you-get-one-before-you
https://jacquese840zzy5.dm-blog.com/profile
https://orlandoroofingcompanies29631.widblog.com/74076262/what-attain-when-you-ve-a-roof-leak
https://stephena773sck2.topbloghub.com/profile
https://battistas395mll0.techionblog.com/profile
1. RoofRoof Orlando
In business for over 25 years, RoofRoof Orlando is a premier installer of roofing systems across all material types. They have an A+ Better Business Bureau (BBB) rating and over 450 5-star reviews. All work comes with a no-leak lifetime warranty on labor. They deal with repairs, replacements, maintenance plans, and storm damage claims. Highly-trained technicians and white glove customer service make them a top choice.
Services: All roof system types and repairs
2. Lawson Roofing
Family-owned and operated for over 35 years, Lawson Roofing has installed and repaired thousands of Central Florida roofs. They have an A+ BBB rating along with a Super Service Award from Angie’s List. All installers are factory certified and OSHA approved. Services encompass roof replacement, roof repairs, preventative maintenance, warranties, and inspection reports. Eco-friendly materials available.
Assistance: All roof system types and repairs
따뜻한 슬롯 사이트 결정에 대한 필요
(Michaelcug, 6. 9. 2023 14:02)
슬롯 머신 게임 전략과 팁: 최고의 스핀을 위한 전문가 조언
슬롯 머신 게임 전략과 팁은 놀라운 스핀 경험을 위해 필수적인 요소입니다. 이 글에서는 슬롯 머신 게임을 최대한 즐기면서 승리할 수 있는 다양한 전략과 유용한 조언을 안내해드리겠습니다. 슬롯 머신 게임 전략과 팁에 대해 깊이 있는 통찰력을 제공하며, 전문가들의 경험과 인사이트를 바탕으로 신뢰성 있는 정보를 제공합니다.
슬롯 머신 게임 전략과 팁: 올바른 시작을 위한 핵심 정보
슬롯 머신 게임을 시작하기 전에 몇 가지 기본 사항을 알아보겠습니다. 이는 새로운 플레이어와 경험 많은 플레이어 모두에게 유용한 정보일 것입니다.
게임 규칙을 이해하라. 각 게임마다 다양한 라인, 베팅 시스템 및 보너스 기능이 있을 수 있습니다. 게임의 규칙을 숙지하고 승리 조건을 이해하는 것은 훌륭한 시작입니다.
예산을 관리하라. 슬롯 머신 게임은 흥미로운 놀이지만 예산 관리는 필수입니다. 게임에 사용할 금액을 미리 정하고 이에 맞춰 플레이하는 것이 중요합니다. 예산 내에서 게임을 즐기며 금전적인 어려움을 피할 수 있습니다.
세 번째로, 다양한 슬롯 머신 게임을 탐험해보세요. 각 게임마다 고유한 디자인, 주제 및 보너스가 있을 것입니다. 다양한 게임을 시도하면 새로운 경험을 할 수 있을 뿐만 아니라 자신에게 가장 재미있는 게임을 찾을 수 있습니다.
전략: 어떻게 더 많은 승리를 얻을 수 있을까?
슬롯 머신 게임에서 더 많은 승리를 얻을 수 있는 몇 가지 전략을 알아보겠습니다. 이들 전략은 여러분의 스핀을 더욱 효율적으로 만들어줄 것입니다.
최대 베팅을 고려하라. 일부 슬롯 머신 게임에서는 최대 베팅을 할 때 더 큰 보너스와 잭팟 기회가 주어집니다. 가능하다면 최대 베팅을 고려해보세요. 하지만 예산을 초과하지 않는 범위에서 플레이하는 것을 잊지 마세요.
보너스 및 프리 스핀 활용하기. 많은 온라인 카지노에서는 보너스 및 프리 스핀을 제공합니다. 이러한 특별한 기회를 잘 활용하여 게임을 플레이하면 승리할 기회가 더욱 커질 것입니다. 보너스에 관한 조건을 충족시키고 최대한 활용해보세요.
여러 라인에 베팅하기. 슬롯 머신 게임에서 여러 라인에 베팅하는 것은 여러 가지 스핀 결과를 동시에 얻을 수 있는 방법입니다. 이는 승리 확률을 높여줄 수 있습니다. 게임에 따라 다양한 라인을 활용하여 베팅하는 것을 고려해보세요.
팁: 슬롯 머신 게임에서 더 나은 경험을 위한 조언
슬롯 머신 게임을 더욱 흥미롭고 재미있게 즐기기 위한 몇 가지 유용한 팁을 소개합니다.
즐거움을 우선하라. 슬롯 머신 게임은 주로 재미와 엔터테인먼트를 위해 존재합니다. 승리는 물론 중요하지만 먼저 게임을 즐기는 것을 우선시하세요. 스핀을 돌리는 과정에서의 즐거움을 놓치지 마세요.
둘째로, 실패를 받아들이고 배워보세요. 모든 게임에서 승리할 수 있는 것은 아닙니다. 실패를 받아들이고 그 중에서 무엇을 배울 수 있는지 생각해보세요. 실패는 성공으로 가는 길에 중요한 단계입니다.
커뮤니티에 참여하라. 온라인 커뮤니티나 포럼에서 다른 슬롯 머신 게임 플레이어와 소통하고 조언을 나누는 것도 좋은 아이디어입니다. 다른 사람의 경험을 듣고 배울 수 있을 뿐만 아니라 새로운 친구를 사귈 수도 있습니다.
FAQ
보너스 피처는 무엇인가요?
보너스 피처는 슬롯 머신 게임 중 일부에서 나타나는 특별한 기능입니다. 이 피처는 무료 스핀, 추가 보너스 게임 또는 곱셈 보너스 등을 포함할 수 있습니다.
어떤 게임이 가장 큰 잭팟을 제공하나요?
슬롯 머신 게임마다 잭팟의 크기는 다릅니다. 일반적으로 프로그레시브 잭팟 게임이 가장 큰 잭팟을 제공합니다.
어떻게 예산을 효과적으로 관리할 수 있나요?
예산을 관리하기 위해 플레이할 금액을 정해놓고 반드시 지키는 것이 중요합니다. 또한 이길 때와 지는 때에도 예산을 잊지 마세요.
어떤 슬롯 머신이 가장 재미있을까요?
https://aerocentury-com85179.blog-ezine.com/21940886/í’부한-컨셉ì˜-슬롯-게임-무ê¶ë¬´ì§„한-몰입과-변수를-만나보세요
https://zanezgjor.mdkblog.com/26976566/í’부한-컨셉ì˜-슬롯-게임-íƒë‚˜ëŠ”-몰입과-변수를-만나보세요
https://aerocentury-com32108.blogdal.com/21972005/다양한-ì£¼ì œì˜-슬롯-게임-무ê¶ë¬´ì§„한-재미과-기회를-경험하세요
https://julianx863mqs4.thecomputerwiki.com/user
https://louisntxzc.affiliatblogger.com/73336668/다양한-ì£¼ì œì˜-슬롯-게임-ì¦ê±°ìš´-í¥ë¶„ê³¼-í™•ë¥ ë¥¼-ì¦ê²¨ë³´ì„¸ìš”
재미는 주관적인 요소이기 때문에 어떤 슬롯 머신이 가장 재미있을지는 개인의 취향에 따릅니다. 여러 가지 게임을 시도해보고 스스로 결정해보세요.
온라인 슬롯 머신 게임은 안전한가요?
신뢰할 수 있는 온라인 카지노에서 제공되는 슬롯 머신 게임은 보통 안전합니다. 그러나 라이선스를 확인하고 사용자 리뷰를 참고하는 것이 좋습니다.
어떤 전략이 가장 효과적일까요?
가장 효과적인 전략은 게임에 따라 다를 수 있습니다. 여러 전략을 시도하면서 자신만의 효과적인 방법을 찾아보세요.
결론
이 글에서는 슬롯 머신 게임 전략과 팁에 대한 다양한 정보를 제공했습니다. 게임을 시작할 때 기본 사항부터 승리를 위한 전략과 팁까지 다양한 측면을 다루었습니다. 슬롯 머신 게임을 플레이하면서 이 글의 조언을 활용하여 더욱 흥미로운 경험을 만들어보세요.
https://donalda074qtv5.wssblogs.com/profile
https://bookmarkfly.com/story15502543/%EB%A7%A4%EB%A0%A5%EC%A0%81%EC%9D%B8-%ED%85%8C%EB%A7%88%EC%9D%98-%EC%8A%AC%EB%A1%AF-%EA%B2%8C%EC%9E%84-%EC%A6%90%EA%B1%B0%EC%9A%B4-%ED%9D%A5%EB%B6%84%EA%B3%BC-%EA%B8%B0%ED%9A%8C%EB%A5%BC-%EB%A7%8C%EB%82%98%EB%B3%B4%EC%84%B8%EC%9A%94
https://aerocentury55432.arwebo.com/44333856/다양한-테마ì˜-슬롯-게임-ì¦ê±°ìš´-í¥ë¶„ê³¼-기회를-ì¦ê²¨ë³´ì„¸ìš”
https://bookmarkinglife.com/story865522/%EB%A7%A4%EB%A0%A5%EC%A0%81%EC%9D%B8-%ED%85%8C%EB%A7%88%EC%9D%98-%EC%8A%AC%EB%A1%AF-%EA%B2%8C%EC%9E%84-%EC%A6%90%EA%B1%B0%EC%9A%B4-%ED%9D%A5%EB%B6%84%EA%B3%BC-%EA%B8%B0%ED%9A%8C%EB%A5%BC-%EB%A7%8C%EB%82%98%EB%B3%B4%EC%84%B8%EC%9A%94
https://myeasybookmarks.com/story829334/%EB%8B%A4%EC%96%91%ED%95%9C-%EC%A3%BC%EC%A0%9C%EC%9D%98-%EC%8A%AC%EB%A1%AF-%EA%B2%8C%EC%9E%84-%EC%A6%90%EA%B1%B0%EC%9A%B4-%ED%9D%A5%EB%B6%84%EA%B3%BC-%EA%B8%B0%ED%9A%8C%EB%A5%BC-%EC%A6%90%EA%B2%A8%EB%B3%B4%EC%84%B8%EC%9A%94
LocalCoinSwap seems to be heavily inspired by LocalBitcoins
(Davidatmom, 4. 9. 2023 7:33)
Local coin swap is a KYC-free, peer-to-peer, non-custodial exchange that uses escrow protection
https://localcoinswap.net
깊은 배당률 슬롯 머신, 대박의 요소 슬
(AndrewWougs, 3. 9. 2023 22:40)
슬롯 포털의 보안 시스템: 안전한 게임 공간을 위한 핵심
슬롯 웹사이트의 보안 요소: 완벽한 보호으로 만끽하는 게임 세상
"슬롯 사이트의 보안 요소"에 대해 확인하고 편안한 게임 환경을 누리세요. 개인정보 수호부터 자금 관리까지 엄격한 보안 시스템을 점검해보세요.
https://maps.google.vu/url?q=https://aerocentury.com/
https://clients1.google.la/url?q=https://aerocentury.com/
https://clients1.google.ci/url?q=https://aerocentury.com/
https://maps.google.bi/url?q=https://aerocentury.com/
https://maps.google.nu/url?q=https://aerocentury.com/
슬롯 웹사이트의 보안 시스템은 온라인상의 게임 플레이어들에게 편안하게 게임을 추구할 수 있는 공간을 제공합니다. 최신의 온라인 세상에는 정보유출 및 사기행각가 증가하면서, 슬롯 사이트가 플레이어들의 프라이버시와 자금을 지키기 를 위하여 완벽한 보안체계을 갖추고 있습니다. 이 긴 글에서는 "슬롯 포털의 보안 시스템"에 대해 자세히 탐구하고, 또한 편안한 게임 즐거움을 구현하는지 연구하겠습니다.
슬롯 사이트의 보안 기능: 중요한 측면들
개인정보 수호
슬롯 웹사이트는 플레이어들의 개인정보를 철저히 보호합니다. 회원가입 시 입력한 데이터는 암호화되어 저장되며, 타인에게 공개되지 않습니다. 이러한 유형으로 유저들의 프라이버시, 위치 및 거래 정보가 안전하게 관리됩니다.
금융 거래의 안정성
슬롯 웹사이트에서의 자금 관리 마찬가지로 완벽한 수준의 보안 시스템으로 보호됩니다. 신뢰할 수 있는 결제시스템를 통해 출금과 입금 이용할 수 있으며, 카드정보 등 중요한 데이터는 암호화되어 관리되어 해킹차단으로부터 수호됩니다.
난수 생성 알고리즘 (RNG)
슬롯 게임의 타당한 산출를 위해 난수 발생 시스템 (랜덤넘버생성기) 기술이 적용됩니다. 이 기술은 예측 불가능한 난수를 출력하여 게임 결과값의 타당성을 보장합니다. 게이머들은 믿을 수 있는 게임 결과값를 획득할 수 있습니다.
보안전문업체와의 제휴
수많은 슬롯 포털는 보안전문업체와 협력하여 최첨단 보안기술을 도입하고 시스템을 보강하고.
평가 절차
제3자 조직에서 정기적으로 검증 시스템을 요구하여 보안 성과을 독립적으로 평가받습니다.
요약
최신 슬롯 포털는 광범위한 철저한 보안구조을 구축하여 유저들에게 보호된 게임 환경을 마련하며.
https://toolbarqueries.google.com.au/url?q=https://aerocentury.com/
https://clients1.google.iq/url?q=https://aerocentury.com/
https://toolbarqueries.google.ge/url?q=https://aerocentury.com/
https://www.youtube.com/redirect?event=channel_description&q=https://aerocentury.com/=AT
https://images.google.com.ag/url?q=https://aerocentury.com/
슬롯 포털는 지속적으로 외부 보안 업체와 협력하여 보안 강화를 추진합니다. 보안 전문가 집단은 디도스 공격에 대비하고 플레이어들을 보호하기 를 위하여 최선을 노력하며 있습니다.
슬롯 포털의 보안 시스템을 응용한 안전한 게임 조언
\- 암호 안전성 확보: 사용자 계정에 로그인하는 패스워드는 정교한 다양한 문자와 숫자를 조합하여 설정하는 것이 중요합니다.
\- 공공 컴퓨터 자제: 프라이버시가 담긴 사이트에 공용 컴퓨터에서 검색하지 피하는 것이 바람직합니다.
\- 유효 라이센스 SW 활용: 게임 진행를 위해 정품 프로그램와 업데이트된 보안 어플리케이션을 활용하세요.
FAQ
Q: 슬롯 사이트에서 보안이 잘 되었는지 어떻게 판단할 수 있나요?
A: 슬롯 웹사이트의 라이선스, 보안 인증 및 고객 의견를 살펴보고 보호 정도을 평가할 수 있습니다.
Q: 프라이버시 침해가 일어날까 염려됩니다. 어떻게 예방할 수 있습니까?
A: 강력한 암호 작성과 다수 사용 PC에서의 액세스 회피 등의 보안대책을 실천하세요.
Q: 슬롯 포털의 보안 개선 실시는 얼마나 자주 이루어지나요?
A: 대부분의 슬롯 웹사이트는 지속적으로 보안 개선을 추진하고 최첨단 보안 시스템을 확보하려 시도합니다.
Q: 랜덤 넘버 생성기가 게임 타당성을 어떻게 담보하나요?
A: 난수 알고리즘는 무작위 난수를 생성하여 모든 결과값가 타당하게 산출되도록 보장합니다.
Q: 해킹이 감지되었을 때 어떻게 응대해야 합니까?
A: 당장 슬롯 웹사이트의 고객센터에 문의하고 사건을 보고하고 안내를 받으세요.
Q: 슬롯 포털의 보안 기능을 믿을만한가요?
A: 예, 슬롯 사이트는 유저들의 개인정보와 자금을 수호하기 위해 여러가지 보안체계을 구축하고 있으며, 보호된 게임 환경을 제공합니다.
결론
슬롯 포털의 보안 요소은 게이머들에게 안전한 게임 분위기을 제공하는 핵심적인 기능을 합니다. 개인정보 보호, 금전 처리의 보안, 난수 알고리즘 등의 메커니즘을 통해 완벽한 수준의 보호을 구현하여 플레이어들이 흥미로운 게임을 만끽할 수 있도록 도와줍니다. 슬롯 사이트를 방문할 때에는 보호 지침을 엄수하여 안전한 게임 분위기을 경험하시기 희망합니다.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48
Exploring the Miraculous of Dating: Connections, Nurturing, and Revelation
(CharlesDrona, 27. 9. 2023 1:40)