Rockové legendy - Uriah Heep
URIAH HEEP
Každý, kdo se systematičtěji věnuje poslechu a dění v oblasti hard & heavy (a rocku vůbec), se časem propracuje do "prehistorického" období konce šedesátých a začátku sedmdesátých let, kdy vznikala základní a dá se říci, dodnes platná - pravidla tvrdé hry.
Na první průzkumné mise Who, Iron Butterfly, Yardbirds a dalších "tvrdě-rockových" pionýrů navázali, spolu s Deep Purple, Black Sabbath, Led Zeppelin atd. i Uriah Heep. Do pomyslné hardrockové pyramidy byly jmenovanými zasunuty první mohutné základové kvádry. Ten sabbatovský byl z temné, masivní, hrubě tesané žuly, zeppelinovský prorůstal břečtanem rhythm & blues i folku, párplovský vrásnilo kování v podobě dějinných riffů. No a nablýskaný uriášovský byl zdoben elegantními melodickými křivkami, vrstvami vokálů a pompou. Každý je navždy nedílnou součástí rockové historie.
Z uvedených souborů jsou Uriah Heep hudebním tiskem nejméně zmapováni. A přitom je mezi svými zásadními inspiracemi uváděli mj. průkopníci NWOBHM (Nové vlny britského heavy metalu) Iron Maiden i slovutní Queen. Monumentálně vystavěná balada July Morning je hudebními publicisty právem řazena k opusům velikosti Child In Time, či Stairway To Heaven, geniálně zapamatovatelná refrénovka Lady In Black v našich končinách doslova zlidověla a žije takříkajíc svým vlastní životem. Kdo z pohlavně aktivních teenagerů nelákal před čtvrtstoletím k nemravnostem dívčinu svého srdce při tónech ploužáku PARK - propadl ze sextaktiky a nic si (právem) neužil, no a kdo nenadskakoval v unifikovaných botaskách na mládežnických čajích při Easy Livin, snad ani tehdy společensky neexistoval.
JAKO TO VŠECHNO ZAČALO
Začněme naši story pěkně od počátku a přenesme se do konce šedesátých let. Typický styl a sound Uriah Heep totiž vznikal souběžně ve dvou různých a přitom proplétajících se liniích. Jednu z nich reprezentoval Ken Hensley v souborech Gods (Head Machine) a Toe Fat, druhou pak Box s Byronem ve Spice.
Gods (Head Machine) ministory. Kapelu GODS založil v roce 1965 kytarista Mick Taylor (ano ten z Rolling Stones), velký to bluesový fanoušek Johna Mayalla (však si taky v roce 1967 splnil sen a stal se členem jeho Bluesbreakers). Pro naše téma je důležité, že krátce předtím do Gods přichází klávesák a zpěvák Ken Hensley a po Taylorově odchodu předělává soubor k obrazu svému. V sestavě se vedle něj objevuje kytarista Joe Konas a bicmen Lee Kerslake, na místě baskytaristů se střídá další pozdější kolega z uriášů Paul Newton a slavný Greg Lake (King Crimson, EL&P, ...), načež se před nahráváním debutu vrací původní John Glass***** (mj. Jethro Tull). Pěkné defilé známých jmen, což? Hensleyho honosný kompoziční rukopis, masivní hammondy, sametový hlas - přecházející ve vyšších polohách takřka ve falzet, plus doprovodné vícehlasy - to vše již v éře Gods spoludefinovalo muzikantsky načančený styl, později tak typický pro Uriah Heep. Gods nahráli dvě alba: výtečné Genesis (1968) a o něco méně progresivní To Samuel A Son (1969). V prosinci 1969 bylo připraveno i třetí Orgasm, to však vyšlo až v roce 1970, avšak pod hlavičkou fiktivního souboru s názvem Head Machine, kdy se muzikanti z Gods ukrývali pod humornými pseudonymy typu Ken Leslie apod.. Zvukově poměrně syrový, klávesově orientovaný kousek.
Toe Fat ministory. V červnu 1969 odchází jádro Gods (Hensley, Kerslake, Glass*****) do Cliff Bennett Bandu, později přejmenovanému na Toe Fat. Existují dvě alba: Toe Fat (1970) a Two (1970). Ken Hensley zde překvapivě vystupuje pouze v roli doprovodného muzikanta, až na výjimky nezpívá ani neskládá, proto není tato etapa pro "uriahopology" až tak důležitá.
Spice (Stalkers)ministory. Zrod druhé pre-uriášovské větve nese datum 1965. Tehdy zakládá Mick Box kapelu Stalkers, hrající na školních plesech převzatý rhythm & bluesový repertoár. V roce 1966 se připojuje zpěvák David Garrick, uměleckým jménem David Byron. V roce 1968 se Box s Byronem rozhodují zprofesionalizovat, zakládají Spice. Z Gods přechází basista Paul Newton, jehož otec v prvních měsících skupinu finančně podpoří. Ozdobou soundu Spice byl jak rockový tenor Davida Byrona, tak i melodická, s pedálem wah-wah nerozlučně spjatá, kytara Micka Boxe. Stylově se Spice pohybovali v oblasti raného hardrocku, nepříliš vzdáleného od tehdejších Deep Purple a částečně i ve formátu bílého blues. Mick Box přiznává, že k myšlence přidat klávesy ho inspirovali Vanilla Fudge, jejichž sound byl na kombinaci hammondek s elektrickou kytarou postaven. Krátká epizoda z klávesákem Colinem Woodem (ex Siren) skončila příchodem Kennetha Hensleye, jehož do Spice přivedl starý kumpán z Gods - Paul Newton. Archivy hovoří o zhruba desítce songů Spice. Větší část najdou encyklopedisté na výběrovce Lansdowne Tapes, dva pak na reprezentativním 4CD boxu A Time Of Relevation.
SMĚLÉ VYKROČENÍ
Historka o původu jména URIAH HEEP je dostatečně známa, takže jenom ve zkratce. Producent SPICE - GERRY BRON zahlédl v londýnském metru plakát, zvoucí na divadelní adaptaci románu CHARLESe DICKENSe - DAVID COPPERFIELD, kde se skvělo i jméno jedné z postav - URIAH HEEP. S nápadem na nový název kapely přišel druhý den do studia a po menší diskusi byl jeho návrh členy SPICE přijat. Zakládajícími členy UH se tak stali kytarista Mick Box, zpěvák David Byron, klávesák Ken Hensley, basák PAUL NEWTON a drummer ALEX NAPIER.
První album URIAH HEEP - ... VERY 'EAVY ... VERY 'UMBLE (únor 1970) otevírá výrazný Boxův riff songu GYPSY. Hodně recenzentů přirovnává masivní hardrockový styl a sound raných uriášů k zeppelinům - ovšem to jsou, dle mého názoru, spíše náhodné letmé doteky, než zřetelnější paralela. Jednak BOX pracuje s kytarou naprosto jinak než PAGE a navíc u URIAH HEEP hrají významnou roli hammondy a doprovodné vokály - což tehdy LED ZEPP. vůbec neprovozovali! Navíc občasný bluesový akcent má v hardrocku URIAH HEEP roli koření, zatímco u zeppelinů je to kmenová součást jejich stylu. Perličkou je, že ani jednu skladbu debutu nesložil KEN HENSLEY! BOX s BYRONEM zřejmě měli, v době jeho příchodu do kapely, již repertoár hotov. Jeho vklad - zejména aranžérský - je přesto slyšet z každé noty.
Ještě poznámka na okraj. V průběhu nahrávání alba odchází NAPIER a ve dvou skladbách jej proto nahrazuje studiový muzikant NIGEL OLLIE OLSSON, vypůjčený z doprovodného bandu ELTONA JOHNA, ke kterému se záhy a nadlouho vrátil. NIGEL OLSSON je dodnes mimochodem aktivním muzikantem a producentem, se svou grupou NIGEL OLSSON'S DRUM ORCHESTRA & CHORUS nahrál několik alb a v roce 1997 realizoval svůj bombastický projekt GUITAR ORCHESTRA, za účasti RAY FENWICKA, TIMA RENWICKA a dalších.
V říjnu 1970 vychází druhý albový kousek - SALISBURY. Na první, písničkové straně alba dominují již zmíněné perly, "unplugged song" LADY IN BLACK, zpívaná HENSLEYem a pavučinově průzvučná balada THE PARK. Takřka celé béčko zabírá titulní, 17-ti minutový opus, kdy se URIAH HEEP, za doprovodu 22-ti členného orchestru, pokusili realizovat fúzi rocku s klasikou. Rozhodně se jim pokus vyvedl lépe než párplům. Oproti úderné jedničce působí dvojka zvolněněji, košatěji.
Jako hráč na bicí nástroje se na SALISBURY objevuje KEITH BAKER (ex BAKERLOO, MAY BLITZ, GRAHAM BOND ORGANIZATION, JOINT, DADDY, SUPERTRAMP), ovšem záhy odchází do muzikantského ústraní, z něhož jej počátkem 90' na čas vyvádí PAUL NEWTON, jenž ho pozval k účinkování ve své klubové kapele OFF THE CUFF.
Vsunuji málo známou "WEED special story". KEN HENSLEY si v březnu 1971, tedy v období mezi SALISBURY a LOOK AT YOURSELF, odskočil (dá se říci, že inkognito - na přebalu LP nebyly žádné údaje o jeho účasti) zahrát a zapět s partou německých muzikantů, fungujících dříve, či později v kapelách jako VIRUS, AMON DUUL II, LUCIFER'S FRIEND, ATLANTIS a RATTLES. Výsledkem bylo album WEED ...! Chutný hardrock, zdobený krautrockem - německou to zakouřenou specialitkou a plněný mohutnými hammondami, zdvojenými kytarami a KENovým vokálem.
VRCHOL
Vraťme se k URIAH HEEP. Třetí studiovka LOOK AT YOURSELF (listopad 1971) ukazuje již potenciál URIAH HEEP v plné síle. Album je rámováno hard'n'rollovými peckami, dominuje našlápnutý, mohutně vrstvený sound, střídání temp i nálad, zní hymnický majestát JULY MORNING i kompozičně a muzikantsky náročná dvojkombinace TEARS IN MY EYES / SHADOWS OF GRIEFF. Gigantický hardrock par excelence - jeden ze tří UH vrcholů. Pokračuje střídání u perkusí - na trojce hraje IAIN CLARK (ex CRESSIDA). Perličkou je účast MANFREDA MANNA s jeho mini moogem v JULY MORNING a exhibice perkusistů z afrorockové OSIBISY ve finálovém free odvazu otevíráku LOOK AT YOURSELF.
Na podzimním turné roku 1971 odchází překvapivě PAUL NEWTON, kterého na čtyři měsíce nahrazuje MARK CLARKE (COLOSSEUM) a později i IAIN CLARK, na jehož místo přichází LEE KERSLAKE, dávný to spoluhráč K.HENSLEYe z GODS. Problémy s rytmickou sekcí na čas končí angažováním GARYho THAINa (KEEF HARTLEY BAND).
IAIN CLARK dnes učí hru na bicí, MARK CLARKE patří k oporám jazzrockového kolosu COLOSSEUM, mezitím se objevuje jako kmenový člen, nebo host na spoustě alb různých interpretů (mj. KEN HENSLEY, TEMPEST, RAINBOW, BILLY SQUIER, BLACK ROSE, MICHAELBOLTON, URGENT, IAN HUNTER, MOUNTAIN).
Přechod z osmi na šestnáct stop využili URIAH HEEP na DEMONS AND WIZARDS (květen 1972) dokonale. Již tak skvělé background vokály jsou rozehrány do úchvatných podob, ve forte pasážích se vrší kytary i celé plástve hammondů, pianissima zdobí vyhrávky dvanactistrunných dřev i honosného grand piana. Právě toto dílo dokonale reprezentuje a definuje pojem pompézní rock. Hity zastupuje na čtyřce pádivá odpichovka EASY LIVIN, gradujícím vrcholem je pak závěrečná dvojkompozice PARADISE/ THE SPELL s libozvučně vazbeným kytarovým duo-partem MICKA a KENA.
Bezprostředně po sérii letních Open Air vystoupení v Evropě i zámoří vstupují URIAH HEEP na podzim roku 1972 do studia, aby pod pracovním názvem "pátek třináctého" zahájili práce na pátém albu a KEN si mohl konečně vyzkoušet vlastního mini-mooga. MAGICIAN'S BIRTHDAY (listopad 1972) měl být původně, podle slov HENSLEYho, koncepční kus. Ostatní členové kapely i zavedený uriášovský producent GERRY BRON však byli - dle mého názoru ke škodě věci - proti. Pětku s fantasy přebalem, opět od ROGERa DEANa, rozjíždí pateticky vypjatá SUNRISE, následuje sada standardních rockáren, prokládaných sladce tesknými baladami, závěr patří třídilné titulní kompozici, v jejíž instrumentální části si hoši, zejména MICK a LEE, dosyta zablbli. Zejména tato skladba udržuje pravověrný uriášovský stylový azimut, takřka polovina skladeb je totiž stahována středním AOR (Adult Oriented Rock = rock pro dospělé) proudem a kapela tak zbytečně tlumí svůj razantní hardrockový potenciál.
Parádní náladu následného světového turné skvěle zachycuje výpravné URIAH HEEP LIVE dvojalbum, vydané v květnu 1973. Vedle párplovského MADE IN JAPAN patří k tomu nej, co bylo v oblasti hardrocku naživo nahráno v první polovině 70.let.
V květnu 1973 vydává KEN HENSLEY svůj baladický sólový debut PROUD WORDS AND DUSTY SHELF, na kterém mu z kapely vypomohli GARY THAIN a LEE KERSLAKE.
Je přímo neuvěřitelné, že již 7.srpna 1973 vychází další studiové album, SWEET FREEDOM, dle mínění mnohých fans jedno ze tří nejlepších alb URIAH HEEP vůbec! Změna studia, obměna soundu, návrat k hutnému bombastickému stylu a hardrockovým kořenům - to jsou základní atributy sedmičky. Co skladba, to rockový obelisk. MELODY MAKER označuje toto období za vrcholné v kariéře URIAH HEEP a autoři "The Metal Bible", Roland Roesmer a Hubert Wattenbach, umístili do své TOP 100 všech dob hned čtyři alba (3.,4.,5.,7.) URIAH HEEP!
DOLŮ, NAHORU, DOLŮ, ..
Podle všech prognóz měl následovat poslední krůček, stvrzující světovou extraligu formace - veleturné po USA. Osud tomu však chtěl jinak, série onemocnění pobořila plány na dobytí Ameriky a tak se URIAH HEEP vracejí do Evropy, ke svým věrným, aspoň s novou supervýkonnou aparaturou.
V kapele, přesunuté do mnichovských studií, dochází k četným názorovým třenicím, BYRON chlastá své šampáňo kokteily jako o závod, THAIN chce být slyšet silněji, HENSLEY se stále více věnuje své druhé sólovce a BOX to sám s LEEM nevytrhne. Hektická atmosféra se přenáší do nahrávek nového alba, vydaného v červnu 1974. Úvodní, titulní balada WONDERWORLD je sice vrcholně majestátním kouskem, pak už to však jede šupem dolů. Skladby zní sice povědomě, nemají však kompoziční eleganci a sílu svých předchůdců, jsou melodicky kostrbaté a aranžérsky křečovité, tak jako nakonec i tehdejší muzikantský projev kapely (ta se nakonec vyskytuje ve studiu na etapy), vše zvýrazňuje neuvěřitelně špatný zvuk a mix (o to větší díky za remasterovanou verzi z roku 1996 která napravuje co se dá). První výraznější zklamání.
Turné, přestože hojně navštěvované a úspěšné, odhalilo pokračující drogový rozklad GARYHO THAINA, jenž vyvrcholil jeho pádem z pódia v Dallasu. Do sestavy se tento talentovaný muzikant již nevrátil, jeho životní pouť pak skončila 8. prosince 1975, ve věku pouhých 27 let.
Mezitím, v dubnu 1975, pod názvem EAGER TO PLEASE vydává KEN HENSLEY své druhé album . Opět se jedná o baladicky a hymnicky laděnou kolekci písní. Starý přítel MARK CLARKE, plus BUGS PEMBERTON tvoří rytmickou sekci, B.J.COLE hostuje se svou slavnou steel kytarou.
Jako posila pro nahrávání RETURN TO FANTASY (červen 1975) byl přijat JOHN WETTON, starý to harcovník z FAMILY a KING CRIMSON. Poslech, v pořadí již devátého, opusu URIAH HEEP prozrazuje, že KEN HENSLEY znovu převzal otěže pevněji do svých rukou. Jeho klávesy i kompoziční rukopis dominují. Návrat slaví i typické uriášovské chóry. Pozorný rocker však registruje pokračující odklon od hardrockového formátu, směrem k zaoblenému rockovému mainstramu.
Následující HIGH AND MIGHTY (květen 76) je posledním albem s DAVIDEM BYRONEM a současně jedním z nejslabších. Panika způsobená nástupem punku postihla i tým URIAH HEEP. Propad se konal na všech frontách, kapela zní místy jako karikatura sebe sama a nepovedená produkce GERRYHO BRONA doslova zahnala její styl/sound někam mimo rock. Dnes se dá poslouchat víceméně z piety a nostalgie.
Poslední kapkou, s níž přetekla trpělivost zbytku kapely se zdevastovaným alkoholikem BYRONEM, bylo vystoupení 25. června 1976 ve španělském Bilbau, kdy DAVID zapoměl text a urážel publikum. Hudební tisk měl senzaci prvního řádu. URIAH HEEP bez BYRONA?! Co bude dál? Konec? Ke všemu odchází (k ROXY MUSIC) JOHN WETTON. Tisk spekuluje o nástupci BYRONA, padají jména jako GILLAN, COVERDALE, PLANT, OSBOURNE, HUNTER, RODGERS, STORACE (KROKUS), HOLTON (HEAVY METAL KIDS). Ovšem tou dobou měl již KEN HENSLEY svého žolíka v rukávu - JOHNa LAWTONa, jehož matově kovový hlas zdobil na přelomu šesté a sedmé dekády kultovní alba německých LUCIFER'S FRIEND (ASTERIX)i sólovku ROGERA GLOVERA - BUTTERFLY BALL, aby později zakotvil v rozjuchaném pop ansáblu LES HUMPHRIES SINGERS. (Vsunu malé varování. Rocker, který zatouží identifikovat hlas JOHNA LAWTONA v hitech typu MEXICO, či MAMMA LOO by si měl dát předtím aspoň panáka!). Perličkou je, že URIAH HEEP zaplatili za jeho vyvázání ze závazků k L.H.S. sumu 40.000,- DM. Místo basáka (takřka) natrvalo obsazuje TREVOR BOLDER (ex DAVID BOWIE BAND).
Po krátkém angažmá u BRYANa FERRYho zakládá WETTON s WAKEMANem a BRUFORDem trio, které se záhy, po šesti týdnech zkoušení, rozpadá. Následuje start jazzrockové supergroup UK (BILL BRUFORD, EDDIE JOBSON, ALLAN HOLDSWORTH) a série akcí se jmény jako JACK KNIFE, ROGER CHAPMAN BAND, WISHBONE ASH, ATOLL, ASIA, PHENOMENA II, .... plus několik sólových prací, z nichž poslední - ARK ANGEL (1997) - vyšla pouze v Japonsku.
Jakkoliv si to málokdo ze skalních uměl představit - URIAH HEEP bez BYRONa - vlilo FIREFLY (září 76) všem pravověrným naději do žil. Výtečný opus s tou nejlepší uriášovskou melodikou a pompézním soundem patří k elitním hard&heavy albům sedmé dekády.
V německy mluvících teritoriích si URIAH HEEP stále drželi superhvězdný statut. Mediální tlak nabíral na síle, rozhovory, reportáže, účasti v TV show, fotky pro teenagery v Bravíčku, ... Není divu, že následovala opatrná, stylově až pop-rocková produkce dalšího alba. Prostě sázka na komerční jistotu. Výrazný hit FREE ME, podpořený reedicí letité LADY IN BLACK a miliónové prodeje nového titulu INNOCENT VICTIM, vydaného v červenci 1977, byly skutečností, ovšem za cenu opětné ztráty ryzí rockové identity.
Těžko se vystupuje z vlaku tlačeného obchodními zájmy vydavatele. Sám MICK BOX přiznává, že na jeho vkus je INNOCENT VICTIM i následné FALLEN ANGEL (září 1978) moc "do popu".
V období po vydání FALLEN ANGEL následovalo, počátkem roku 1979, nahrávání pod pracovním názvem FIVE MILES SESSION, to však bylo přerušeno odchodem LEE KERSLAKEa a následně i - s KENem HENSLEYem rozhádaného - JOHNa LAWTONa. Německý hudební tisk si na kauze, přikrmované různými protichůdnými prohlášeními zúčastněných, smlsl. Rozpracované skladby se, coby rarity, objevili na výročním 4CD boxu A TIME OF REVELATION.
JOHN LAWTON se po krátkém sólovém zastavení (HARDBEAT - 1980) znovu objevuje v sestavě LUCIFER'S FRIEND. Výsledkem je album MEAN MACHINE (1981). O rok později zakládá hard&heavy soubor REBEL, s nímž vydává vynikající, melodické album STARGAZER, které přímo evokuje vzpomínky na UH. Na toto období navazuje v roce 1990 projektem ZAR (dvě alba), plus x-tým návratem k luciferům (SUMOGRIP - 1994). V květnu 1995 vybuchuje v táboře URIAH HEEP fans bomba! LAWTON prý znovu stojí za jejich mikrofonem! Pohádka však trvala jenom jeden týden, JOHN totiž pouze dvakrát zaskočil za zdravotně indisponovaného SHAWA. (Věřím, že ten se setsakra rychle uzdravoval). Škoda. Milovníci tohoto skvělého vokalisty jej mohou nalézti i na albu EDDIE HARDIN'S WIZARD CONVENTION II (1995). Jednou z posledních známých aktivit LAWTONa je soubor GUNHILL (1997 - album NIGHT HEAT) složený z anglických muzikantů. Perličkou je, že tento band nehraje na koncertech nic z repertoáru URIAH HEEP, místo toho zní coververze RAINBOW, WHITESNAKE, BEATLES, atd.. Letos vydává JOHN LAWTON sólovku STILL PAYING MY DUES TO THE BLUES. A teď pozor - internetové tam-tamy vysílají od poloviny roku 2000 do světa zprávu, že prý cosi koncertního LAWTON kuje s HENSLEYem !!!
Oslava desátého výročí založení URIAH HEEP tedy nebyla nijak veselá, v děravé sestavě chyběl zpěvák i bubeník. V listopadu 79 přichází málo známý Walesan JOHN SLOMAN z hard'n'heavy formace LONE STAR. Ve hře byl ještě PETE GOALBY, ale jeho čas přišel až později. Za bicí usedl CHRIS SLADE od MANFRED MANNA.
CONQUEST (1980) vychází v době, kdy se tvrdá rocková scéna konečně probouzí z punk a wave šoku . Čelní protagonisté NWOBHM -IRON MAIDEN, SAXON i DEF LEPPARD, uvádějí URIAH HEEP jako jeden ze silných zdrojů své inspirace a tak se mohou veteráni těšit z uctivé přízně i mladých fans. URIAH HEEP ovšem tuto, obrovskou a zřejmě poslední, šanci dostat se zpět na výsluní popularity už nejsou schopni využít.
Navenek je vše OK. Sound je po delší době rockově přitvrzený a SLOMAN je technicky solidní (i když méně osobitý) zpěvák. Drolí se ovšem pilíř URIAH HEEP - KEN HENSLEY. Jeho kompozice jsou klišovité, bez jiskry. Rutinní macha z nich trčí na sto honů. Ještě k tomu SLOMAN na koncertech údajně nezvládá starý repretoár.
Odchodem KENa HENSLEYe definitivně končí nejvýznamější éra uriášů. BOX s BOLDERem ještě v zoufalosti navštěvují BYRONa, ten je však již v naprosto nepoužitelném stavu. Kapela se definitivně rozpadá. BOLDER míří k WISHBONE ASH, SLOMAN již předtím ke GARYmu MOOREovi a SLADE se dal dohromady s JACKIE LYNTONem.
KEN HENSLEY nelenil a bezprostředně po odchodu nahrál třetí sólovku FREE SPIRIT. V jeho doprovodném bandu zářily jména jako IAN PAICE, MARK CLARKE, TREVOR BOLDER, KENNY JONES a přitom album má ke kovanému rocku daleko, zní místy až popově. Dalším HENSLEYovým projektem byl SHOTGUN, seskupení s nímž absolvoval turné po anglických i amerických klubech a po němž nezůstaly žádné nahrávky, jelikož se HENSLEY mezitím spolčil s tvrdou jižanskou boogie kapelou BLACKFOOT, vedenou indiánem RICKem MEDLOCKem. Výsledkem spolupráce jsou alba SIOGO (1983) a VERTICAL SMILES (1984). Zejména to první je považováno za hardrockový klenot - i díky KENovým klávesám, skladbám a vokálu. Od té doby KEN HENSLEY, jeden z nejlepších rockových špílmachrů, hraje víceméně příležitostně (štěky na albech: W.A.S.P. - HEADLESS CHILDREN, CINDERELLA - HEARTBREAK STATION, VARIOUS - PETER GREEN SONGBOOK 2, JAVIER MENDOZA - TINTA Y PAPEL, BRUCE CAMERON - MIDNIGHT DAYDREAM), žije spokojeně v americkém St. Louis, prodává muzikantům aparáty značek Ampeg a Crate, pro radost vede křesťanský amatérský band VISIBLE FAITH (s nímž vydal v roce 1999 album A GLIMPSE OF GLORY) ... a jednou si dokonce zajamoval s URIAH HEEP na jejich turné.
Až loni se poprvé blýsklo, pro CD ANTHOLOGY připravil tři nové balady, na nichž muzicírují BRUCE KULICK, PAUL GILBERT, BILLY SHEEHAN a FRANKIE BANALI. Každý heavy fans by měl tyhle pány znát, proto ani neuvádím kde všude hráli. K případnému návratu do URIAH HEEP se staví (zatím) záporně, nemohl by prý již nasednout do kočovného muzikantského cirkusu, zvykl si na naprosto jiný životní styl. Jako host (vedle například MIKEa SAFRONa z PAVLOV'S DOG) je KEN přítomen na dvou skladbách letošního debutového alba americké progrockové skupiny URBAN SPRAWL.
Poslední zprávy hovoří jednak o novém sólovém albu RUNNING BLIND připravovaném na jaro 2001 a o live CD bandu HENSLEY/LAWTON cca. v téže době (prý bude obsahovat 13 songů, z toho 9 HEEP klasik a 4 sólovky KENa a prý je členem bandu i basák PAUL NEWTON z původní sestavy UH!). Uf!
ZNOVUZROZENÍ
Na jaře 1981 zahajuje neúnavný MICK BOX resuscitační práce na vzkříšení kapely. Znovunalezený LEE KERSLAKE s sebou přivádí BOBa DAISLEYe (ex RAINBOW, OZZY OSBOURNE, WIDOWMAKER), za mikrofon se (na druhý pokus - před dvěma lety byla dána přednost SLOMANovi) staví PETER GOALBY z TRAPEZE. Posledním novicem je JOHN SINCLAIR, klávesák z HEAVY METAL KIDS, dávné to předkapely URIAH HEEP. Zbytek roku se sestava sehrává a připravuje nový materiál.
S napětím a nejistotou čekali fans na NEW LINE-UP URIAH HEEP. Není divu, chyběl pevný středobod všeho dosavadního dění - KEN HENSLEY. ABOMINOG, vydaný 19.3.1982, rozhodně není špatnou deskou. Bohužel má však máloco společného se starými 70' URIAH HEEP. GOALBY připomíná nosovým zabarvením hlasu LOU GRAMMA z FOREIGNER, typická spádová melodika zní ojediněle a kompozicím chybí i charakteristická elegance. Na průzkumné koncertní turné v malých evropských halách navazuje triumfální srpnové vystoupení na festivalu MONSTERS OF ROCK před 40.000 teens davem, po němž se URIAH HEEP přesunují do Skandinávie. Těžiště těchto vystoupení tvoří tzv. staré fláky.
Zhruba po roce (květen 1983) vychází HEAD FIRST, druhý pokus nové sestavy, o kterém beze zbytku platí to, co bylo řečeno o ABOMINOG. Solidní hardrock, jenž je však třeba poslouchat bez fandovských UH předsudků. V dubnu 1983 se do sestavy vrací TREVOR BOLDER, BOB DAISLEY odchází k OZZYMU (a pak ke GARY MOOREovi, BLACK SABBATH, MALMSTEENovi, LONE RANGER, MOTHERS ARMY, CARMINE APPICE GUITAR ZEUS). Taky on je evidentně pilný chlapec. Následuje světové turné, kdy kapele neúnavně vzdávají hold čerstvé heavy metalové soubory i jejich mládežnické publikum. To drží kapelu při životě.
Po finančním průšvihu, spojeném s neuváženou investicí do letecké přepravy (!), končí firma Bronze, pročež si MICK & SPOL. hledají nové angažmá u CBS Portrait (dnes SONY). Přestože se EQUATOR (březen 1985), mimo okruh hard&heavy fans (GB v LP-HM Charts NR.9), komerčně příliš neprosadí, považuji jej za výrazně nejlepší kousek s GOALBYM. Do kompozic se totiž vrátila ona postrádaná elegance a pompa, zní bohaté chóry, skladby mají zase švih. Je paradoxem, že právě toto album vyšlo na CD velmi opožděně (vánoce 98!) a je proto doslova utajeno před většinou fanoušků. Tři skladby lze nalézt na A TIME OF REVELATION.
Na podzim 1986 se v URIAH HEEP odehrává poslední personální rošáda, kdy po krátkém zkoušení STEFFa FONTAINa (JOSHUA) nahrazuje GOALBYho u mikrofonu BERNIE SHAW (ex GRAND PRIX, PRAYING MANTIS), zatímco již pár měsíců předtím usedl namísto SINCLAIRa ke klávesám jeho souputník z GRAND PRIX - PHIL LANZON.
Ještě předtím však 28.2.1985 umírá alkoholem a drogami zdevastovaný DAVID BYRON. Tímto tragickým okamžikem v srdcích fanoušků definitivně zhasla naděje, že snad někdy ... V době odchodu z URIAH HEEP měl DAVID BYRON za sebou již jednu sólovku TAKE NO PRISONERS (1975), s níž mu z UH vypomohl MICK BOX a LEE KERSLAKE, v jedné skladbě se dokonce mihne akustická kytara KENa HENSLEYe. Pouze dva, tři kousky však dosahují špičkové uriášovské úrovně. V roce 1976 vzniká nadějná formace ROUGH DIAMOND. Vedle BYRONa v ní funguje kytarista CLEM CLEMPSON (HUMBLE PIE, COLOSSEUM), ex WINGS drummer GEOFF BRITTON, baskytarista WILLIE BATH a klávesák DAMON BUTCHER. V březnu 1977 vychází hvězdné formaci stejnojmenné album. V té době jsem byl na vojně a slyšel z něj pouze pár songů na Svobodné Evropě. Pamatuju si jen, že mně tehdy moc neoslovily. Ovšem vím co dokáže nostalgie, takže se těším až snad někdy vyjde reedice. V roce 1978 se skladatel, multi-instrumentalista a popař na ultimum - DANIEL BOONE doslova zmocnil BYRONova zpěvu, ba dá se klidně říci, že jej hudebně znásilnil, aby tak společně zplodili BABY FACE KILLER. Katastrofu svého image umocnil BYRON svým playbackem a tanečkem v německé TV. Na scéně se objevuje ROBIN GEORGE, hráč známý vyznavačům pompézní rockové melodiky, jenž pomáhá DAVIDovi sestavit BYRON BAND a nahrát, po delší době opět rockové, album ON THE ROCKS. I když není extra povedené, zejména kompozičně, je to vlastně rozlučka s BYRONovým excelentním hlasem i když DAVID ještě stihl údajně nahrát tři coververze (SPOOKY TOOTH - THAT WAS ONLY YESTERDAY, DOORS - WAITING FOR THE SUN a soulový evegreen PRIDE AND JOY). Tyto vzácnosti však doposud nebyly vydány. Když tak po sobě čtu tu BYRONovu ministory, napadá mně jediné - málokomu se asi "podařilo" promarnit "do mrtě" tak velký talent jako jemu.
DRUHOLIGOVÁ STABILITA
V prosinci 1987 dochází k památné události. Bezprostředně po ruském superturné, zaznamenaném na LIVE IN MOSCOW (7/88), přijíždějí URIAH HEEP do ČSSR! Vyprodané koncerty (Ostrava, Hradec Králové) symbolicky prolomily bolševickou kletbu, zapovídající import rockových kapel do jejich rudého skanzenu. Vzpomínám, jak si dědci z pořadatelské služby ve Vítkovické hale zacpávali rukama nohama své dechovkou hýčkané boltce před přívalem decibelů (těch teda bylo opravdu "ňeúrekom", zvukaři asi zapoměli přehodit šavle z moskevského stadiónového nastavení) a jak marně hlídali vlastnoručně pečlivě zarovnané židličky před náporem blahem pološílených rockerů. SHAWův chvějivý vokál s coverdalovským pnutím slušně ladil se starším repertoárem, takže i skalní puristé se mohli radovat vespolek.
Ustálená sestava nahrává v odstupu dvou let dvě takřka identická studiová alba, RAGING SILENCE ( duben 1989) a DIFFERENT WORLD (březen 1991). Melodický, staromilský hardrock - ovšem se zanedbatelným seventies-uriah akcentem.
URIAH HEEP se, tak jako ostatně všichni veteráni, musí neustále vyrovnávat se situacemi, kdy publikum na koncertech bouřlivě aplauduje starý repertoár, zatímco nový je přijímán podstatně chladněji a kdy kdejaká mládežnická heavy-melody úderka vykrádá jejich stylotvornou pokladnici. Snad i proto je další studiovka SEA OF LIGHT (1995) plná odkazů i paralel na zlatou éru. Již fantasy přebal ROGERA DEANA navozuje tu správnou nostalgickou náladu a obsah ji stvrzuje. Spádová melodika, chóry, klenuté balady, kytarové výšivky, ... všechno se snahou navázat na ty nej tradice, ovšem málo platné - chybí kompoziční drahokamy HENSLEYOVa formátu. Zřejmě již navždy.
V září 1998 se na pultech objevilo další studiové album SONIC ORIGAMI. 14 songů bylo nahráno na jaře téhož roku v produkci PIPA WILLIAMSE. Styl i sound většiny z nich plynule navazuje na retrosound předchozí SEA OF LIGHT, takže staromilci, kteří dokáží být ke svým pardálům shovívaví, si jej mohou i vychutnat. Na podzim 1998 pak odehráli URIAH HEEP další turné. V termínové listině byla již tradičně zastoupena i ČR.
Od té doby URIAH HEEP zvolna připravují další studiové album. Předtím, na přelomu 2000/2001 by mělo vyjít první DVD skupiny s názvem LEGEND CONTINUES a live CD FUTURE ECHOES OF THE PAST.
AUTOREM DOPORUČENÉ SBĚRATELSKÉ SPECIALITY
URIAH HEEP - THE LANSDOWNE TAPES (CD 1993 RPM Records) 77:26 / 15
Na ryzí sběratele zaměřená kompilace, obsahující na CD doposud nevydané skladby SPICE a URIAH HEEP v období 69-71. Vynikající doprovodné info s raritními fotografiemi, ke každé skladbě faktografie, plus vzpomínání PAULA NEWTONA! Naprosto nutný sampler pro každého opravdového uriah-fandu.
URIAH HEEP - RARITIES FROM THE BRONZE AGE (CD 1991 SEQUEL)
Sampler zaměřený na singly a rarity z let 1970-1983. Řada pozměněných singl verzí známých skladeb, béčka singlů, alternativně zpívané songy, ... Ke každé skladbě info, plus story a soupis všech 14-ti personálních variací od roku 1970 do září 1986 (= platné dodnes).
URIAH HEEP - A TIME OF REVELATION (4CD 1996 Castle)
Reprezentativní 4CD kolekce vydaná k 25 výročí obsahuje vedle remasterovaných známých songů i řadu sběratelských perel - například obě strany prvního singlu SPICE z roku 1968, skladby které se nevešly na řadová alba, tři poslední songy nahrané s LAWTONem, tři skladby z LP EQUATOR ? alba do té doby nevydaného na CD, atakdále. Vše doplněno 60-ti stránkovou knihou se spoustou detailních informací.
WEED - WEED ...! (LP 1971 Philips / CD 1997 Second Battle)
Největší rarita jakou může sběratel uriášovských artefaktů vlastnit. Original LP bratru za 300,-DM, nebo CD čas od času v některé zásilkovce za cca. 800,-Kč. Popis alba viz. story.
HEAD MACHINE - ORGASM (LP 1970 ??/ CD 1996 Audio Archives) 36:40 / 7
Hned po WEED nejhůře sehnatelná věc a navíc pouze jako bootleg pořízený z LP matrice. Popis alba viz. story.
GODS - GENESIS (LP 1968 Columbia / CD 1994 Repertoire)
Rozhodně nejlepší kousek ze všech pre-uh počinů. Každý fanda uriášů bude hned po prvních tónech doma. Důvěrně známý sound hammondek KENA HENSLEYE, jeho dramatický, elastický vokál i charakteristický rukopis, to vše v podobě dokonale evokující styl a sound raných URIAH HEEP.
ZÁKLADNÍ INTERNETOVÉ LINKY
www.uriah-heep.com - oficiální stránka URIAH HEEP
www.ken-hensley.com - oficiální stránka KENa HENSLEYe
www.johnlawton.org - oficiální stránka JOHNa LAWTONa
poznámka: z těchto oficiálních linek se ze sekce links dostanete na desítky dalších fandovských stránek.
OFICIÁLNÍ ALBOVÁ DISKOGRAFIE URIAH HEEP
... VERY 'EAVY ... VERY 'UMBLE (1970)*
SALISBURY (1971)*
LOOK AT YOURSELF (1971)*
DEMONS AND WIZARDS (1972)*
MAGICIAN'S BIRTHDAY (1972)*
LIVE (1973)*
SWEET FREEDOM (1973)*
WONDERWORLD (1974)*
RETURN TO FANTASY (1975)*
HIGH AND MIGHTY (1976)*
FIREFLY (1977)*
INNOCENT VICTIM (1977)*
FALLEN ANGEL (1978)
CONQUEST (1980)*
ABOMINOG (1982)*
HEAD FIRST (1983)*
EQUATOR (1985)
LIVE AT SHEPPERTON '74 (live)(1986)*
LIVE IN EUROPE 1979 (live)(1986)*
LIVE IN MOSCOW (live)(1988)*
RAGING SILENCE (1989)*
DIFFERENT WORLD (1991)*
SEA OF LIGHT (1995)
SPELLBINDER (live)(1996)
LIVE ON THE KING BISCUIT FLOWER HOUR (1997)
SONIC ORIGAMI (1998)
FUTURE ECHOES OF THE PAST (live) (2000)
* poznámka: tato alba byla doposud reedičně vydána firmou Castle (cenově velmi příznivá série Essential, existující od roku 1997) v kvalitně remasterované podobě (+ s bonusy) a informačně skvěle vybavené podobě (komentáře KENa HENSLEYe a MICKa BOXe). Vřele doporučuji.
Jaromír Merhaut - aktualizováno v říjnu 2000.
--- aktualizace ? březen 2001
POST SCRIPTUM - 2001
V současné době se kolem URIAH HEEP dějí zajímavé věci. Například 23.března 2001 vychází video SAILING THE SEA OF LIGHT. Rovněž tak finišuje vydání pamlsku v podobě tří edic (stříbrná, zlatá, platinová) CD/DVD s názvem UNPLUGGED. Záznam pořídili URIAH HEEP na dvou speciálních londýnských session v prosinci minulého roku. Playlist zahrnuje vedle klasických kousků WONDERWORLD, CIRCUS, COME BACK TO ME, atd. i novější songy z posledního období.
Jak již bylo uvedeno, koncem roku 2000 zahájil činnost senzační projekt KENa HENSLEYe a JOHNa LAWTONa s názvem HENSLEY LAWTON BAND, v jehož rámci se od dubna do září 2001 odehraje evropské turné. 12 května pak bude v Hamburgu na charitativním koncertu a za účasti orchestru uvedena rocková suita SALISBURY. Další informace lze nalézt na http://www.hensleylawton.com.
--- 2002 ? březen 2002 -
Od 28. února 2002 si mohou fanoušci Uriah Heep zakoupit záznam prosincové Magician?s Birthday Party, v jejímž rámci se na pódiu objevil po boku současné sestavy bývalý šéf Ken Hensley a zpěvák John Lawton! Jsou připraveny tři verze: CD, DVD a BOX (DVD/CD/kniha).
KEN HENSLEY VE ZLÍNĚ
12.6.2002, Zlín, klub Golem, cca. 21:30 – 23:20
Kdyby před 30-ti lety přijel do ČSSR Ken Hensley se svými Uriah Heep, zaplnil by asi Strahov. 12.6.2002 se nás v rockovém klubu Golem sešlo pouhopouhých pár stovek nejvěrnějších. Spousta zlínských a okolních čtyřicátníků, pro mně ode dneška bývalých rockerů, zůstala doma: jeden prý zapomněl, druhý ze rozešel z babou (se kterou ani nechodil), třetímu bylo líto několika stovek (které radši propije za dva dny), čtvrtý prý má jiné starosti, pátý musel asi cosi komusi pálit, šestý prý nevěděl, sedmý ... prostě naprostá devastace mladistvých ideálů a kulturnosti vůbec. Přitom všichni společně jsme Uriáše kdysi vzývali jako své hudební bohy. Čest města zachraňovali fanoušci z dálav, Slovenska, Rýmařova, Rožnova, Brna, Uherského Hradiště, Plzně, Prahy, ... Díky přátelé.
Na druhé straně, tihle ex-rockeři potrestali jenom sebe sama. Život je o zážitcích, a vidět a poslouchat autora Lady In Black, Wizard, July Morning a Easy Livin‘ z pár metrů a mít možnost po koncertě získat jeho podpis, úsměv, potřes rukou a společné foto, patří k největším a nevymazatelným. Navíc povýší každému ze šťastlivců z Golemu požitek z budoucích poslechů kteréhokoliv z klasických alb Uriah Heep do výšin absentérům nedosažitelných. Ponechme ale blázny jejich osudu, ať se třeba picnou, a vraťme se do sálu.
Stylový předkrm, pro zlínské rockové slavnosti již tradičně, obstarali bluesrockoví Staří psi posíleni o dechovou sekci. Pěkně nás naladili a rozpumpovali.
Ken Hensley letos vydal svěží sólovku Running Blind, troufám si říci svou nejlepší, však si také dovolil přehrát takřka její polovinu, a dal dohromady opravdu záviděníhodnou kapelu Free Spirit, kde vedle něj hrají takoví borci jako veterán baskytary Andy Pyle (Blodwyn Pig, Savoy Brown, Kinks, Juicy Lucy, Alvin Lee, Gary Moore, Sutherland Brothers, Rod Stewart, Wishbone Ash), excelentní kytarový prstolamač Dave Kilminster (Guitar Player Magazine – kytarista roku 1993) a mladý bicmen Pete Ryley (ostruhy u Paula Gilberta z Mr.Big).
Slyšet grandiózní nástup Hensleyho originálních Hammondů napojených na pravé Leslie boxy je jako ocitnout se uprostřed příbojové vlny tónů. Mistr samozřejmě prokládal nové kousky toužebně očekávanými uriášovskými evegreeny. Prvním vrcholem se stala majestátní balada July Morning, a vůbec nevadilo, že Hensley nevyzpívával nedostižné Byronovy tenorové vokální linky. Čtvrté album zastupovala slavným akustickým intrem uvedená Wizard a pádivá Easy Livin‘, k níž byla předřazena bluesově překopaná Stealin‘ ze Sweet Freedom, poslední to velké desky UH.
Kapitolou pro sebe samou se stalo uvedení zlidovělé Lady In Black, jedné z nejprostších a nejnádhernějších rockových písní vůbec. Elektrická poprava akustického pomníku, tak by se dal nazvat způsob, jak se Ken Hensley se svým nejslavnějším dílem vypořádal. Úvodní, až brutální kytarový dvojzápřah nikterak nenapovídal co se chystá, teprve zhruba po minutě přistoupil Ken k mikrofonu a zazpíval v duchu originálu první sloku velebného songu. A tak to šlo s menšími obměnami dokola, do krajnosti vytvrzená mezihra, klasika ve zpěvu a ve druhé polovině nezbytná výpomoc nás všech ve „vontském“ bezeslovném chóru. Šokující, ale když si to zpětně promítnu, k extázi vygradované desetiminutové provedení.
Rozlučku v přídavku obstarala lawtonovská hitůvka Free Me a odpichovka Tell Me z nového cédé. A zazvonil zvonec, pohádky byl konec. Ne, nebyl. Neuvěřitelně mladistvě vyzerající „indián“ Ken Hensley (s drobnou výpomocí barvy na vlasy) se po nezbytné sprše objevil spolu s celou kapelou u stánku se suvenýry a hodinu se s úsměvem podepisoval a fotil. A to si prosím s námi před koncertem ¾ hodiny povídal v rozhovoru pro rockové AZ Rádio o tom, kde žije, jak vzpomíná na Byrona, Thaina, vedlejšák Weed, své aktivity ve Formuli, co rock v USA, atakdále, atakdále. Přepis interview možná někdy příště, záleží na přání vás čtenářů.
No nic, pustím si chutnou Running Blind, plus třeba nejnej Demons & Wizards a prodloužím si včerejší slastné okamžiky.
Jaromír Merhaut 13.6.2002
---------------------------------------------
Ken Hensley pro AZ Rádio - rozhovor před koncertem
Uriah Heep patřili v první polovině 70.let k absolutně nejoblíbenějším světovým rockovým interpretům v tehdejším Československu. Neexistovala teenagerská párty bez balad Lady In Black, The Park, nebo pádivých Easy Livin a Look At Yourself. Bývalého lídra Uriah Heep, Kena Henlseyho, jsme při jeho návštěvě Zlína s jeho novou skupinou Free Spirit a projektem Running Blind požádali o rozhovor a on mile rád souhlasil.
---
Kene, měli jste v oné době ve skupině nějaké informace o svých početných fanoušcích za železnou oponou, v Československu, Rusku, Polsku, Maďarsku ?
Ken Hensley: Ne, bohužel, v 70. letech jsme neměli žádné informace, protože jsme zde nemohli ani koncertovat a tak jsme ty informace neměli kde vzít. Stále mě tedy překvapuje - jako třeba před pár týdny v Rusku - jak důležitá byla pro ně hudba Uriah Heep . Stejnou míru nadšení jsem zažil na koncertě ve Vídni, kde byla spousta fanoušků z Chorvatska a Slovinska. Je hezké vidět, že politická svoboda s sebou přinesla i svobodu hudební. Mám z toho hroznou radost, jsem šťastný, že jsem se toho dožil.
---
Dovolím si malý historický exkurz do tvé hudební kariéry před Uriah Heep. Působil jsi i ve skupině Gods, kterou prošli i další světově známí hudebníci - Mick Taylor z Rolling Stones, Greg Lake z Emerson, Lake & Palmer, John Glass***** z Jethro Tull, a samozřejmě nesmíme zapomenout na tvé souputníky z Uriah Heep - Lee Kerslakea a Paula Newtona. Skupina Gods nahrála dvě skvělá alba, která již nesou tvůj rukopis, později rozvinutý Uriah Heep. Existuje navíc album Orgasm, vydané v roce 1970 pod názvem Head Machine, které má být údajně nevydaným třetím albem Gods, kde jsi uveden jako Ken Leslie. Vzpomeneš si ještě vůbec na tuto dávnou story z konce 60.let ?
Ken Hensley: Ano, stejně jako album, které jsem nahrál s Weed - obě byla smluvní. Požádali mě, abych napsal pár písniček a tak jsem to udělal. Pak mě požádali, abych si je sám zahrál, tak jsem to taky udělal. Tehdy to byla otázka peněz, které jsem neměl a potřeboval.
… a proč změna na Ken Leslie?
Ken Hensley: Protože ta smlouva byla podmíněna jiným jménem. Jako George Harrison, když hrál na jednom z mých alb, byl uveden pod jménem Harry Georgeson. Je to pitomé, ale takový je byznys.
---
Dovol malou mimohudební otázku. V 70.letech se v tisku objevily tvé fotografie v monopostu Formule 2. Dokonce jsi prý měl v této branži obchodní zájmy. Je sportovní motorismus stále tvým koníčkem?
Ken Hensley: Ano, miluji motosport. Sleduji Grand Prix, hlavně Formuli 1. Dívám se na automobilové závody, jsem prostě velký fanda těchto věcí.
…a jezdíš sám?
Ken Hensley: Jezdil jsem pět let a kupodivu žiji (smích). Vzdal jsem to a už se jen dívám.
---
Po odchodu z Uriah Heep jsi vedle sólové dráhy nějaký čas působil v Blackfoot a nahrál dvě alba: Siogo (1983) a Vertical Smiles (1984), bohužel dodnes nesehnatelná na CD. Pak jsi se víceméně na dlouhou dobu coby aktivní muzikant odmlčel. Proč? Únava z hektického života muzikanta?
Ken Hensley: Ne, protože tak nějak kolem roku 1983 či 4 jsem obdržel zprávu, že David Byron zemřel. Nějak mě to přestalo bavit, hraní s Blackfoot mě neuspokojovalo. Řekl jsem si, že je vhodný čas s hraním přestat. Odešel jsem tedy do hudebního důchodu - přestal jezdit na turné a tak. Rozhodl jsem se s tím prostě skončit. Vlastně to konec byl, byl to konec této životní kapitoly. Začal jsem dělat jiné, nové věci.
---
Pro výběrové album Anthology jsi údajně připravoval dvě, tři nové nahrávky s americkými muzikanty formátu Boba Kulicka, Paula Gilberta, Billiho Sheehana a Frankiho Banaliho. Existují opravdu takové nahrávky a kde? Na evropské verzi Anthology nic takového není.
Ken Hensley: Ne, žádné takové skladby ještě neexistují. Teprve o tomto společném nahrávání mluvíme. Nevím, kdy k tomu dojde, snad příští rok. Nyní se mé priority změnily, zaměřil jsem se na Running Blind, nevěděl jsem, jak bude přijato. Rozeslal jsem demo pár lidem a těm se to líbilo. Chtěli, abych ho vydal a vyrazil s tímto novým projektem na turné. Tak se teď soustředím v prvé řadě právě na to. Celý tento rok věnuji propagaci alba Running Blind. Dalším krokem bude prosazení kapely Free Spirit a samozřejmě našeho nového alba, pro které právě píši písničky. Existuje spousta věcí, které bych chtěl dělat, ale můžu prostě dělat jen jednu věc v jeden čas.
---
Nemohu se nezeptat na prosincovou slávu Magician's Birthday Party, kdy se na chvíli objevila na pódiu jedna z klasických sestav Uriah Heep - ty, Lohn Lawton, Mick Box, Lee Kerslake, Trevor Bolder. Dostavilo se u tebe a kolegů pocitové Deja vu? A neměli jste aspoň na vteřinu chuť na případný reunion Uriah Heep v této silné sestavě?
Ken Hensley: Byl jsem trochu nervózní. Bylo to ale jen pro jednou, už bych to neopakoval. Musel jsem se hodně soustředit, abych své party zahrál správně. Nebylo na tom nic emocionálního. Zato reakce obecenstva byla překvapivá…! Byla to spíš taková zkouška toho, co všechno jsem již zapomněl. Některé z těch skladeb jsem totiž nehrál 30 let! Chtěl jsem vědět, jestli to ještě svedu. Vážně to pro mě nebylo nijak dojemné. Uriah Heep je má minulost. Je to hrozně důležitá část mé hudební historie. Má hudební přítomnost a budoucnost je Free Spirit. Nechci se vracet zpátky. Když budu mít možnost, chci postupovat stále vpřed.
----------------
Tvé současné aktivity jsou strhující. Vydal jsi nové sólové album, hostuješ na nahrávkách přátel, v St.Louis vedeš křesťanskou hudební skupinu, koncertuješ se svým novým bandem i starými kumpány Lawtonem a Wettonem, je tě všude plno. Dostavila se snad druhá muzikantská míza a nová radost z tvoření a hraní?
Ken Hensley: Ne, to si nemyslím. Spíš to bude tím, že jsem byl asi 19 let z branže. A když jsem se vrátil, nevěděl jsem, která bije, neměl jsem žádná očekávání. Chtěl jsem prostě udělat dobrou desku. Vznikl Running Blind a reakce na něj byly velice pozitivní stejně jako reakce na mé turné s Johnem Lawtonem. To samé s Magician´s Birthday. Stala se spousta dobrých věcí. Proto se nyní zkouším plně odevzdat hudbě a uvidím, zda to vyjde. Můj současný cíl je propagovat Running Blind a znovu se spojit s lidmi po celé Evropě - západní i východní. Chci si obnovit evropské zázemí a představit svůj nový projekt. Proto jsme na turné, abychom se prosadili na trhu, resp. abychom na tomto trhu znovu zaujali své místo. Přenechal jsem vlastně toto místo Uriah Heep a ostatním, ale ti s tím nic neudělali. Ten prostor je pořád volný a já si ho zkrátka beru zpět.
---
Pozice klasické rockové hudby v současných světových médiích - rádiích, TV i tisku není nijak povzbuzující. Musíme se pochlubit, že na playlistu našeho AZ Rádia mají Uriah Heep a ty okolo 20 songů. Hrají americká rádia klasický rock? A zazní v nich aspoň občas i Uriah Heep?
Ken Hensley: Trh klasického rocku je vážně hodně omezený. Gratulujeme, že máte dobrý vkus na muziku. Musíte být fakt dobré rádio... Amerika nemá vztah ke klasickému rocku. Takže nemám v plánu představovat tam svůj projekt. Chci hrát tam, kde to posluchači ocení. Všiml jsem si, že zájem o rock roste i mezi mladými lidmi. I na ně se chci zaměřit. Budeme sice hrát i v Austrálii a na Novém Zélandu, ale chci zůstat spíše v Evropě. Nemám chuť hrát pro nezaujaté publikum. Raději budu hrát pro 20 lidí, kteří si to budou užívat, než pro 10000 lidí, které to brát nebude. Je moje zodpovědnost sdílet svou hudbu s co nejvíce lidmi. Když tím vydělám nějaké peníze, bude to super, ale jestli ne, nic se neděje. Chci prostě být tam, kde jsme vítáni. Hrozně tvrdě pracujeme, přizpůsobujeme tomu své životy - kluci z mé kapely mají rodiny, musejí si spoustu věcí odepřít, proto se soustředíme pouze na místa, kde nás rádi uslyší.
---
Žiješ stále v St. Louis?
Ken Hensley: Ne, bydlíme teď s Monikou v Anglii a v červenci se stěhujeme do Španělska. Monika - má přítelkyně - je odtamtud. Máme tam dům, musíme tam přesunout všechny věci, snad to stihneme do půlky srpna.
---
Čas nelze bohužel vrátit. Jak často si vzpomeneš na Davida Byrona a Garyho Thaina ze zlaté sestavy Uriah Heep? Proč tolik skvělých muzikantů podléhá démonu drog a alkoholu? Je to velkým emočním vypětím, slávou, náhlými velkými penězi?
Ken Hensley: Nevím, jestli je to u muzikantů častější, než u normálních lidí. Asi si to myslíte jen proto, že o nich více slyšíte. Když zavřou muzikanta nebo filmovou hvězdu, tak o tom uslyšíte. Když zavřou člověka z ulice, tak o tom nikde nemluví. Z mé zkušenosti musíte v této branži spoustu věcí podstoupit a obětovat a pak vám v životě vznikají prázdná místa. A tak si začnete myslet, že je můžete vyplnit drogami či alkoholem. Když máte spoustu peněz, tak si to můžete dovolit. Z počátku je to jen experiment, ale končí to závislostí. Byl jsem na kokainu 16 let, nepomýšlím ani tak na peníze, o které jsem přišel, ale spíš na možnosti a zážitky, o které jsem se tím připravil. Chci říci lidem, že nikdo nepotřebuje drogy. Život je skvělý bez drog. Já to můžu říci, jelikož stále žiji, ale David je mrtvý, Gary také, spousta dalších muzikantů je mrtvá. Myslím, že důvod, proč stále žiji, je předat lidem informaci, že není třeba se zabíjet. Lidi si neuvědomují, že když berou drogy, byť jen tak pro zábavu, může to být poslední věc v životě, kterou kdy budou dělat. Myslí si, že jsou mladí a že zrovna jim se nemůže nic stát. Jenže to je omyl.
---
Objevily se zvěsti, že jsi měl nahradit ve skupině Deep Purple Jona Lorda, který nedávno odešel…
Ken Hensley: Také jsem o tom slyšel. Dostal jsem mail od německého fanklubu s výzvou: "Prosím, řekni, že to není pravda!" Jistěže to není pravda! Nevím, kde tato fáma vznikla. Někde někdo něco vypustil, druhý si to vyložil po svém a řekl to dalšímu a tak dále a vznikl z toho nesmysl. Deep Purple mě nekontaktovali, nevracím se k Uriah Heep, mám svou novou kapelu a jsem takto spokojený.
---
Jaký to byl pocit, když jsi se dověděl, že je tvé nové album v Rusku nejprodávanější, a porazilo tak hlavně mladé popové a taneční skupiny.
Ken Hensley: To je super. O Rusku jsem pochopil jednu věc: lidé se tam dokáží více propojit s hudbou, písničkami a jejich texty, než s muzikanty. Jejich přístup je vzdálen nějaké image a jiným povrchnostem. Týká se jádra věci, kterým je hudba. To mě překvapuje, protože tomu tak většinou není. Ale v Rusku mají mé písničky z nějakého důvodu pro lidi význam - udělalo mi to velkou radost. Myslím, že tam lidi hledají kvalitu skladeb a hudby více než image. Upřímně by mi bylo jedno, kdybychom byli desátí či dvacátí, ale my nejsme a to nás nesmírně těší.
---
Mezi koncerty ve Vídni a Heidelbergu jste měli jeden den. Mohli jste mít volno, odpočinout si, vy jste ale zvolili další koncert, ve Zlíně.
Ken Hensley: Ano, protože jsme dostali nabídku a nikdy předtím jsme v České republice nebyli, tak jsme přijeli. Ve většině měst, kde hráváme již někdo z nás byl. Tady však jsme všichni poprvé. A je to velice vzrušující.
---
Tak si to Kene užijte, děkujeme za rozhovor a brzy na viděnou.
Rozhovor připravili Jaromír Merhaut a Leoš Slaměna. ...
( Jaromír Merhaut )
Odkazy :
OFICIÁLNÍ STRÁNKY :
http://www.simacek.org/uh/index.htm ( Milan Šimáček )
http://www.bestrock.cz/index.php?PAGE=5&iq=2&id=48&klic=10 ( Petr Zlámal )
http://heepfiles.info/story.htm
Z HISTORIE :
http://cs.wikipedia.org/wiki/Uriah_Heep ( WIKIPEDIA )
http://www.simacek.org/uh/story.htm ( Jaromír Merhaut )
http://lege.cz/hudba/uriaheep.htm ( Jaromír Merhaut )
TEXTY :
http://www.diskografie.cz/uriah-heep/
http://www.elyrix.net/texty-pisni/uriahheep
----------------------------------------------------------
MP3 :
http://www.mp3-ke-stazeni-zdarma.eu
http://kodys-64.webovastranka.cz/file/901/3395
http://kodys-64.webovastranka.cz/file/901/3383
http://atabubie.webovastranka.cz/file/495/3845
http://www.mp3katalog.net/Uriah_Heep_Lady_In_Black.html
http://www.mp3katalog.net/mp3-hudba-U.html
http://www.elyrix.net/mp3.html
-----------
Z TVORBY
http://www.imeem.com/artists/uriah_heep/
THE WIZARD He was the wizard He had a cloak of gold Why don't we listen to So spoke the wizard |
ČARODĚJ Byl čarodějem Měl kabát plný zlata "Proč nenasloucháme Tak pravil čaroděj |
Komentáře
Přehled komentářů
슬롯 사이트의 보안 요소: 편안한 게임 분위기을 위한 중심
슬롯 포털의 보안 기능: 탁월한 안전성으로 플레이하는 게임 환경
"슬롯 포털의 보안 요소"에 대해 확인하고 안전한 게임 환경을 만드세요. 개인정보 보호부터 자금 관리까지 철저한 보안 구조을 확인해보세요.
https://toolbarqueries.google.co.za/url?q=https://aerocentury.com/
https://clients1.google.rw/url?q=https://aerocentury.com/
https://cse.google.st/url?q=https://aerocentury.com/
https://cse.google.is/url?q=https://aerocentury.com/
https://google.com.ag/url?q=https://aerocentury.com/
슬롯 사이트의 보안 시스템은 디지털 게임 플레이어들에게 편안하게 게임을 만끽할 수 있는 환경을 제공합니다. 현대의 디지털 환경에는 정보누출 및 사기행각가 확대되면서, 슬롯 웹사이트가 유저들의 개인정보와 재정을 보호하기 위해 엄격한 보안구조을 마련하고 있습니다. 이 풍부한 글에서는 "슬롯 웹사이트의 보안 시스템"에 대해 꼼꼼히 알아보고, 어떤 방식으로 편안한 게임 만족을 창조하는지 연구하겠습니다.
슬롯 사이트의 보안 시스템: 기본 부분들
개인정보 보호
슬롯 웹사이트는 플레이어들의 개인 데이터를 엄격히 지킵니다. 회원가입 시 수집한 데이터는 암호화 관리되어, 다른 곳으로 공개되지 않습니다. 이러한 방식으로 플레이어들의 개인정보, 거주지 및 지불 정보가 안정적으로 수호됩니다.
금융 거래의 보안
슬롯 포털에서의 자금 관리 마찬가지로 완벽한 단계의 보안체계으로 보호됩니다. 보안된 결제 게이트웨이를 통해 충전과 인출을 이용할 수 있으며, 신용카드 정보 등 핵심 자료는 암호화되어 보관되고 해킹공격으로부터 보호됩니다.
난수 발생 시스템 (랜덤넘버생성기)
슬롯 게임의 정당한 결과값를 위해 난수 생성 알고리즘 (RNG) 알고리즘이 적용됩니다. 이 시스템은 무작위 난수를 생성하여 게임 산출의 정당성을 제공합니다. 플레이어들은 믿을 수 있는 게임 산출를 가질 수 있습니다.
보안회사와의 제휴
다수의 슬롯 웹사이트는 보안회사와 協力하여 최첨단 보안 기술을 사용하여 네트워크을 개선합니다.
검증 시스템
제3자 단체에서 정기적으로 평가 절차을 요구하여 보안 등급을 공정하게 검증받습니다.
결론
최신 슬롯 사이트는 다양하며 철저한 보안 시스템을 구축하여 유저들에게 안전한 게임 환경을 제공하고.
https://clients1.google.com.tw/url?q=https://aerocentury.com/
https://maps.google.gm/url?q=https://aerocentury.com/
https://google.rw/url?q=https://aerocentury.com/
https://google.com.ua/url?q=https://aerocentury.com/
https://cse.google.bg/url?q=https://aerocentury.com/
슬롯 사이트는 주기적으로 외부 보안 업체와 제휴하여 보안 강화를 진행합니다. 전문 보안팀은 해킹 위협에 방어하며 플레이어들을 수호하기 를 목적으로 최대한 실천하고 있습니다.
슬롯 사이트의 보안 요소을 응용한 안전한 게임 팁
\- 암호 안전성 확보: 유저 계정에 접근하는 암호는 다채로우며 여러 종류의 알파벳과 숫자를 활용하여 만들어야 것이 핵심입니다.
\- 공용 컴퓨터 피하기: 프라이버시가 담긴 웹사이트에 다수 사용 PC에서 로그인하지 피하는 것이 타당합니다.
\- 정품 프로그램 도입: 게임 즐기기를 위해 정품 소프트웨어와 업데이트된 보안 프로그램을 사용하세요.
FAQ
Q: 슬롯 포털에서 위험이 없는지 어떻게 판단할 수 있나요?
A: 슬롯 웹사이트의 라이선스, 보안 인증 및 유저 후기를 검토하고 보호 정도을 가늠할 수 있습니다.
Q: 개인정보 노출이 될까 걱정됩니다. 어떻게 대비해야 있습니까?
A: 복잡한 패스워드 구성과 공용 컴퓨터에서의 접속을 피하는 등의 대비책을 마련하세요.
Q: 슬롯 웹사이트의 보안 업그레이드는 얼마나 자주 진행하나요?
A: 대부분의 슬롯 사이트는 정기적으로 보안 개선을 추진하고 최첨단 보안 시스템을 확보하려 노력합니다.
Q: 난수 발생 시스템가 게임 공정성을 어떻게 담보하나요?
A: 랜덤 넘버 생성기는 무작위 난수를 생성하여 모든 결과값가 정당하게 산출되도록 보장합니다.
Q: 해킹이 감지되었을 때 어떻게 대처해야 합니까?
A: 신속히 슬롯 포털의 고객 지원팀에 문의하고 위기 상황을 전달하고 지시를 구하세요.
Q: 슬롯 웹사이트의 보안 요소을 믿을만한가요?
A: 예, 슬롯 사이트는 게이머들의 개인정보와 자금을 지키기 위해 갖가지 보안체계을 구축하고 있으며, 보호된 게임 분위기을 제공합니다.
정리
슬롯 웹사이트의 보안 요소은 게이머들에게 편안한 게임 환경을 제공하는 기본 역할을 합니다. 개인정보 수호, 자금 관리의 보안, 난수 알고리즘 등의 메커니즘을 통해 엄격한 단계의 보호을 달성하고 유저들이 즐거운 게임을 추구할 수 있도록 도와줍니다. 슬롯 사이트를 방문할 때에는 보안 규정을 준수하여 보호된 게임 분위기을 경험하시기 희망합니다.
높은 배당률 슬롯 게임, 승리의 요소 슬
(HerbertSponi, 2. 9. 2023 3:02)
큰 수익률을 가진 슬롯 머신: 대세을 노리는 완벽한 결단
높은 배당률을 가진 슬롯 머신으로 대세을 염두하세요. 이 글에서는 머신 선택부터 방식까지 자세히 설명해 드리겠습니다.
깊은 배당률을 가진 슬롯 머신은 게이머들 사이에서 흥미를 유발하고 있습니다. 이 글에서는 어떻게 최고의 슬롯 머신을 선택하고 보다 강한 가능성로 빅 잭팟을 가질 수 있는 방식을 소개합니다. 슬롯 머신에 대한 다양한 팁과 꿀팁을 제공하여 독자이 한층 흥미로운 슬롯 경험을 만끽할 수 있도록 안내해 드리겠습니다.
깊은 지급률을 가진 슬롯 머신: 어느 것을 선택해야 할까요?
깊은 배당률을 가진 슬롯 머신을 고르는 것은 즐거운 슬롯 경험의 출발입니다. 여러 선택 가운데 탁월한 결단을 하는 방법을 알아보겠습니다.
무슨 슬롯 머신이 큰 지급률을 가지고 있을까요?
https://cse.google.bt/url?q=https://aerocentury.com/
https://clients1.google.fr/url?q=https://aerocentury.com/
https://images.google.st/url?q=https://aerocentury.com/
https://google.nu/url?q=https://aerocentury.com/
https://clients1.google.com.na/url?q=https://aerocentury.com/
슬롯 머신의 수익률은 핵심 선택 지표입니다. 일반적으로, 95% 최상위 배당률을 가진 슬롯 머신이 높은 수익률을 가지고 있다고 할 수 있습니다. 그러나 이는 일반적인 수치이며 개인별 기기별로 상이함이 있을 수 있습니다.
다양한 슬롯 머신 유형의 배당률 대조
각각의 슬롯 머신 유형마다 지급률이 다를 수 있습니다. 3휠 슬롯과 5축 슬롯, 프로그레시브 대박 슬롯 등 각각의 강점과 지급률을 분석해보세요.
웹기반 vs. 현장: 어느 곳 플레이해야 할까요?
웹기반 도박장와 현장 도박장 독립 장단점을 확인하세요. 웹기반 도박장는 간편성과 다양한 옵션를 제공하며, 리얼 도박장는 몰입감과 환경를 만끽할 수 있습니다.
전략: 높은 수익률을 가진 슬롯 머신에서 승리할 수 있는 방법은?
슬롯 머신에서 이길 수 있는 전략을 구축하는 것은 대세 획득을 위한 중심입니다. 다음 방식들을 생각해보세요.
최대 배팅 방식
큰 지급률을 가진 슬롯 머신에서는 일반적으로 최상위 배팅을 하는 것이 유리할 수 있습니다. 이는 대박을 획득할 기회을 증진하는 노하우 중의 하나입니다.
누적형 대박 모니터링
프로그레시브 잭팟 슬롯은 축적 잭팟이 서서히 높아지는 강점을 가지고 있습니다. 이런 슬롯에서는 상금 수준가 커질수록 보너스를 받을 기회이 높아지므로, 합당한 시점에 공략해보세요.
타임제와 자금 관리
도박은 흥미를 위한 것이지만 자금과 시간을 제한하는 것은 아주 필수적입니다. 이러한 통제를 통해 길게 볼 때 추가 기회를 가질 수 있습니다.
FAQ (Q&A)
큰 배당률을 가진 슬롯 머신에서 가장 중요한 특성는 뭔가요?
가장 중요한 특성는 슬롯의 배당률과 유형입니다. 높은 지급률을 가진 5축 슬롯 머신을 선택하는 것이 최선입니다.
온라인 도박장에서 슬롯 머신을 도전하면 안전합니까?
많은 디지털 카지노는 신뢰성 있는 라이선스를 갖추고 있으며 보호된 분위기에서 게임을 즐길 수 있습니다.
어떤 방식이 제일 효과적인가요?
독립 방책은 맥락에 따라 차이가, 최상위 배팅 방식이나 진행형 대박 모니터링 등을 생각해보세요.
https://maps.google.com.pe/url?q=https://aerocentury.com/
https://clients1.google.com.bz/url?q=https://aerocentury.com/
https://images.google.com.fj/url?q=https://aerocentury.com/
https://clients1.google.cd/url?q=https://aerocentury.com/
https://maps.google.com.uy/url?q=https://aerocentury.com/
슬롯 머신에서 대박을 대략 어느 수준의 예산으로 목표로 수 가능할까요?
자금은 사람마다 환경에 따라차이가. 기본 것은 사용자 자본을 잘 관리하고 합리적인 배팅을 하는 것입니다.
리얼 도박장에서는 무슨 슬롯 머신을 찾아야 할까요?
오프라인 카지노에서는 일반적으로 높은 수익률을 가진 누적형 상금 슬롯이나 갖가지 특수 요소을 가진 슬롯 머신을 탐색하세요.
슬롯 머신을 플레이에 도움이 되는 기술이 있을까요?
슬롯 머신은 행운이 중요한 기능을 합니다. 따라서 특별한 스킬보다 배당률과 방식을 똑똑히 숙지하는 것이 중요합니다.
결론:
높은 배당률을 가진 슬롯 머신은 대박 확보을 꿈꾸는 사람들에게 최적의 결정입니다. 올바른 슬롯 머신 결정과 효과적인 방식을 통해 보다 재미있는 도박 경험을 만끽하실 수 있기를 기대합니다.
슬롯 포털에 가입하세요! 등록 메뉴얼
(Duaneidoma, 1. 9. 2023 21:44)
본인의 카지노 열정을 위한 슬롯 사이트 가입 가이드. 어떤 방식으로 출발할지, 기본 단계 및 도움말을 확인하세요. 슬롯 포털 회원가입 가이드로 보다 편안하게 시작하세요.
카지노 게임의 매력적인 장소로의 탐험을 즐기기 위해 슬롯 사이트 가입이 반드시 필요합니다. 이 기사에서는 "슬롯 웹사이트 등록 안내"에 대해 꼼꼼하게 가르쳐주고, 주요 단계 및 도움 되는 팁를 제공하겠습니다. 본인의 카지노 열정을 만들어보세요!
슬롯 사이트 등록 가이드
슬롯 웹사이트 가입은 간단하면서도 유쾌한 절차입니다. 다음은 회원가입을 위한 각각의 설명입니다.
슬롯 사이트 선택
매우 중요하게 취할 일은 무슨 슬롯 웹사이트를 고를지 결정하는 것입니다. 다양한 웹사이트가 있으며, 각 포털마다 제공하는 게임 종류와 보너스가 구별 수 있습니다. 신뢰할 수 있는 사이트를 선택하여 보호과 이용성를 모두 지키세요.
등록 메뉴 선택
결정한 슬롯 포털의 사이트에 들어간 후, 일반적으로 스크린 상단에 위치한 "회원가입" 또는 "가입하기" 탭을 찾아 클릭합니다.
https://google.cg/url?q=https://aerocentury.com/
https://maps.google.co.zw/url?q=https://aerocentury.com/
https://cse.google.co.kr/url?q=https://aerocentury.com/
https://images.google.hu/url?q=https://aerocentury.com/
https://maps.google.ci/url?q=https://aerocentury.com/
데이터 등록
가입 페이지로 들어가면 입력해야 하는 데이터를 입력해야 합니다. 주로 다음과 같은 정보가 요구됩니다.
\- 아이디: 로그인에 이용할 ID를 만드세요.
\- 비밀번호: 아이디 보호을 위한 암호를 등록하세요.
\- 본인 정보: 이름, 생년월일, 메일주소 등의 개인 정보를 입력하세요.
이용 약관 동의
많은 슬롯 포털는 서비스 약관과 개인정보보호정책을 제시합니다. 이를 꼼꼼히 읽고 확인해야 가입을 마무리할 수 있습니다. 중요한 내용이나 의문스러운 부분이 있다면 고객센터에 문의.
등록 마침
필요한 정보를 전부 입력하고 이용 약관에 확인한 후, "가입 완료" 또는 "승인" 버튼을 눌러 회원가입을 마칩니다.
주요 도움말 및 참고사항
보너스 및 홍보 점검
다수의 슬롯 웹사이트에서는 최근에 신청한 사용자에게 혜택나 프리 스핀을 제공합니다. 가입 이전에 이러한 보상을 점검하고 최대한 누리세요.
출금/입금 수단 숙지
슬롯 사이트에서는 입금과 인출을 위한 갖가지 방법을 제공합니다. 수월하게 사용할 수 있는 방법을 사전에 알아두세요.
이슈 대응을 위한 고객 지원
회원가입 동안 또는 이후에 문제가 발생할 수 있습니다. 사이트의 고객 지원팀과 연락하여 協力을 요청할 수 있습니다.
부담 갖춘 도박
슬롯 웹사이트 회원가입 그 이후에는 언제든 의무 있는 게임을 실천하는 것이 필수적입니다. 비용을 책정하고 정서에 휩쓸리지 지 않도록 주의하세요.
Q&A (자주 묻는 질문)
**Q:** 회원가입 할 때 별도의 수수료가 부과되나요?
**A:** 많은 슬롯 웹사이트는 가입에 보조 수수료를 부과하지 않습니다.
**Q:** 어느 ID을 제공해야 하는가?
**A:** 일반적으로 주민등록증이나 driver's license과 비슷한 공식 발급 본인확인증을 제시해야 합니다.
**Q:** 프리 보너스를 무엇 때 활용할 수 있나요?
**A:** 무료 보너스는 가입 후 신속히 제공되거나, 지정된 기준을 만족한 다음에 이용할 수 있습니다.
**Q:** 다수의 포털에 가입해도 괜찮나요?
**A:** 예, 여러 슬롯 웹사이트에 가입하여 여러 가지 게임과 특전를 즐길 수 있습니다.
**Q:** 회원가입 내용는 안전하게 보관되나요?
**A:** 안정적인 수 있는 포털는 고객 정보를 안정적으로 관리합니다. 개인정보처리방침을 숙지하세요.
**Q:** 회원가입 하지 않고도 게임을 할 수 있을까요?
**A:** 일부 웹사이트는 가입 없이도 시연 버전의 게임을 제공하기도 합니다. 하지만 본격적인 배팅은 등록이 필요합니다.
정리
https://cse.google.com.vn/url?q=https://aerocentury.com/
https://clients1.google.com.pr/url?q=https://aerocentury.com/
https://google.com.bh/url?q=https://aerocentury.com/
https://clients1.google.com.my/url?q=https://aerocentury.com/
https://clients1.google.ms/url?q=https://aerocentury.com/
"슬롯 웹사이트 회원가입 안내"를 통해 수월하게
보안이 잘 된 도박 게임을 플레이할 수 있는 방법을 알게 되었습니다. 주의 깊게 슬롯 웹사이트를 골라 가입을 마치고 재미있는 게임 경험을 만끽하세요.
Best online game
(Csskarpjulge, 31. 8. 2023 13:04)
Conter Strike Source v34
46.174.50.178:55555 - Counter-Strike: Source best server
https://vk.com/titan_css_v34
Your blog is impressive
(KarlisMut, 29. 8. 2023 23:40)
In the era of digital platforms, where text limits and specific regulations can sometimes limit the flow of information, the phrase "Link in Bio" has emerged as a common solution. This straightforward yet strong call to action serves as a single portal on profiles, especially on platforms like Instagram, where direct linking in separate posts isn’t allowed. By directing followers to their bio link https://linkinbioskye.com, content creators, influencers, and companies can direct their followers to a plethora of content, be it their most recent blog post, a fresh product, or any other external website. This singular link, frequently aided by third-party services, can open into several pathways, allowing users to choose their desired destination.
However, while "Link in Bio" provides an efficient way to avoid platform restrictions, it also presents challenges. As it becomes the main https://linktr.ee conduit to external content, there's an increased pressure on creators to continuously update or manage this link, making sure it always aligns with their latest post or campaign. Moreover, reliance on this singular link means if it's not working or points to irrelevant content, possible traffic and engagement can be lost. Therefore, while the "Link in Bio" culture is a proof to the flexibility of digital marketers in a restrictive environment, it underscores the importance of careful curation and consistent updating to maximize its potential.
Best online game
(Csskarpjulge, 21. 8. 2023 12:03)
Conter Strike Source v34
46.174.50.178:55555 - Counter-Strike: Source best server
https://vk.com/titan_css_v34
Pay per view, likes, comments.
(Thomasneigh, 10. 8. 2023 18:10)
Get paid for watching and uploading new videos for likes and comments
Rates per action
For uploading a video 20.00 rub (max: 10)
Per video view 3.0 rub (max: 20)
Per view Fly 0.5 rub (max: 40)
Per Like 1.00 rub (max: 20)
Per Comment 3.00 rub (max: 20)
Payment received site verified
Link to https://goo.su/mWkkAx (withdrawal from 100p to yobit exchange)
Link to the exchange yobit https://goo.su/IFz4nx6 (write wallet in the search wrub copy the address and paste it when withdrawing from the site, after the exchange change to rubles and withdraw to kiwi or yumani) Another withdrawal (withdrawal is now once every 2 days from the project but still pays.
To my introspection
(LeotaKed, 9. 8. 2023 22:54)
WOW just what I was looking for. Came here by searching for %keyword%
Top News Sites for guest Post
(Matthewfep, 8. 8. 2023 18:05)
Here is list ,Where i can add guest post
https://www.forbesnewstoday.com/
https://www.britishnewstoday.com/
https://www.dutchnewstoday.com/
https://www.dwnewstoday.com/
https://www.dailymirrornewstoday.com/
https://www.thequintnewstoday.com/
https://www.portugalnewstoday.com/
https://www.dailyheraldnewstoday.com/
https://www.dailystarnewstoday.com/
https://www.dailytelegraphnewstoday.com/
https://www.europeannewstoday.com
https://www.frenchnewstoday.com
https://www.guardiannewstoday.com/
https://www.headlinesworldnews.com/
https://www.livemintnewstoday.com/
https://www.neatherlandnewstoday.com/
https://www.neweuropetoday.com/
https://www.norwaynewstoday.com/
https://www.postgazettenewstoday.com/
https://www.republicofchinatoday.com/
https://www.reuterstoday.com/
https://www.russiannewstoday.com/
https://www.switzerlandnewstoday.com/
https://www.thedailymailnewstoday.com/
https://www.thedailytelegraphnewstoday.com/
https://www.theexpressnewstoday.com/
https://www.theheraldnewstoday.com/
https://www.theirishtimesnewstoday.com/
https://www.themetronewstoday.com/
https://www.theirishtimestoday.com/
https://www.themirrornewstoday.com/
Get paid for watching and uploading new videos for likes and comments
(Franciismob, 7. 8. 2023 23:31)
Get paid for watching and uploading new videos, for likes and comments!
Rates per action
For uploading a video 20.00 rub (max: 10)
Per video view 3.0 rub (max: 20)
Per view Fly 0.5 rub (max: 40)
Per Like 1.00 rub (max: 20)
Per Comment 3.00 rub (max: 20)
Payment received site verified
Link to https://vk.cc/cpAyAy (withdrawal from 100p to yobit exchange)
Link to the exchange yobit https://vk.cc/cpAyIz (write wallet in the search wrub copy the address and paste it when withdrawing from the site, after the exchange change to rubles and withdraw to kiwi or yumani) Another withdrawal (withdrawal is now once every 2 days from the project but still pays.
Get paid for watching and uploading new videos, for likes and comments!
(ScottDef, 7. 8. 2023 21:45)
Get paid for watching and uploading new videos, for likes and comments!
Rates per action
For uploading a video 20.00 rub (max: 10)
Per video view 3.0 rub (max: 20)
Per view Fly 0.5 rub (max: 40)
Per Like 1.00 rub (max: 20)
Per Comment 3.00 rub (max: 20)
Payment received site verified
Link to https://vk.cc/cpAyAy (withdrawal from 100p to yobit exchange)
Link to the exchange yobit https://vk.cc/cpAyIz (write wallet in the search wrub copy the address and paste it when withdrawing from the site, after the exchange change to rubles and withdraw to kiwi or yumani) Another withdrawal (withdrawal is now once every 2 days from the project but still pays.
Product Reviews
(Product_aqMr, 6. 8. 2023 2:50)
Find the Right Products With Our Product Reviews
домашн¤¤ страничка
(BenKosta, 3. 8. 2023 19:11)cloud service - https://ssylki.info/site/regpro.net
Facts About vladimir gusinsky Revealed
(Waalterhoicy, 3. 8. 2023 10:55)
Points Essentiels pour les Affaires en Russie :
1. Etablissez une Solide Gestion des Controles et un Suivi Regulier : Il est primordial de mettre en place des controles appropries et de les superviser regulierement. Assurez-vous egalement d'avoir des pistes d'audit bien definies pour assurer la transparence des operations.
2. Cultivez des Relations avec des Responsables Locaux de Confiance : En Russie, etablir des relations de confiance avec les responsables locaux est d'une grande importance. Tenez-les informes de vos projets, qu'ils soient au niveau central, local ou regional, pour faciliter les interactions et obtenir leur eventuel soutien.
3. Respectez Rigoureusement la Legislation et la Fiscalite du Pays : La conformite aux regles legislatives et fiscales est une obligation incontournable. Veillez a etre precis, detaille et franc dans votre approche.
4. Honorez vos Obligations Fiscales sans Compromis : Ne cedez pas aux tentations d'utiliser des echappatoires ou d'eviter les impots. Le gouvernement russe n'hesite pas a sanctionner severement les entreprises etrangeres qui ne respectent pas leurs obligations fiscales.
5. Adoptez une Politique Anti-Corruption Des le Debut : Soyez fermes dans votre position "anti-corruption" des le debut, quelles que soient les tentations. Les entreprises qui font preuve d'integrite constatent generalement une diminution des approches frauduleuses avec le temps, tandis que celles qui cedent aux pratiques illegales se voient confrontees a des demandes et des montants en augmentation.
6. Mettez en Avant votre Marque et Communiquez Efficacement : Investissez dans le developpement de votre marque et soyez pret a communiquer a l'interieur comme a l'exterieur de votre organisation, ainsi qu'avec les autorites competentes. Une forte presence de marque renforcera votre credibilite.
7. Localisez vos Communications en Russe : Meme si vos interlocuteurs parlent anglais, traduire toutes vos communications en russe demontre un respect pour la culture locale et vous confere une credibilite supplementaire.
8. Choisissez avec Soin votre Strategie d'Entree sur le Marche : Le choix de votre strategie d'entree sur le marche russe est crucial. Si vous optez pour une approche de vente, selectionnez le bon partenaire distributeur. Si vous envisagez d'etablir des capacites de production dans la region, explorez les options de construction neuve (Greenfield) avec un soutien adequat ou la possibilite d'acquerir des entreprises russes existantes.
9. Recrutez des Talents Locaux et Offrez-leur un Soutien de Qualite : Le recrutement de professionnels talentueux locaux est essentiel pour reussir en Russie. Assurez-vous de les soutenir en les integrant au sein de votre organisation.
10. Faites Preuve de Patience et Respectez la Structure Hierarchique : Gardez a l'esprit que la Russie fonctionne selon une structure hierarchique plus marquee que ce que nous sommes habitues. Soyez prepares a des delais dans les processus administratifs ou meme pour obtenir des reponses a vos courriels.
En adaptant vos strategies commerciales pour repondre aux defis et opportunites uniques en Russie, vous pourrez positionner votre entreprise pour reussir sur ce marche dynamique.
https://russiawithoutborders.com
Technology and AI news
(Technology_oiPr, 2. 8. 2023 4:30)
Artificial Intelligence: Its Past and Future
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48
큰 배당률 슬롯 기계, 승리의 핵심 슬롯
(AndrewWougs, 2. 9. 2023 9:08)